روزنوشته های ناصر ابراهیمی

روز نوشته‌های ناصر ابراهیمی

روز نوشته‌های ناصر ابراهیمی

روز نوشته‌های ناصر ابراهیمی :
ما در جهان نیستیم , جهان در درون ماست ! نخستین باری که این مطلب را شنیدم حیرت کردم چگونه ممکن است جهان در درون من باشد ؟
چگونه ممکن است شما یعنی یک انسان دیگر درون من زندگی کنید ؟ مدت زیادی طول کشید تا فهمیدم آنچه در واقع درون من وجود دارد هزاران ویژگی و خصلتی می‌باشد که هر انسانی را شکل میدهد . در هر انسان نقش کل بشریت ترسیم شده است . دیدگاه کل نگرانه کیهان به ما می‌آموزد که هر یک از ما نمونه از کل عالم هستیم و هر یک از ما تمامی دانش کل عالم را دارا می‌باشیم . اگر تصویر تمام نگار کارت اعتباری یا گواهی نامه رانندگی را قطعه قطعه کنید و به یکی از این قطعه‌ها اشعه لیزر بتابانید , نمایی از تصویر کامل را مشاهده خواهید کرد .
به همین ترتیب با مطالعه یک انسان تصویر کل هستی را در خواهید یافت . نقش هستی در دی ان ای ما قرار دارد .

روز نوشته‌های ناصر ابراهیمی

دکتر دیوید سایمون مدیر بخش پزشکی مرکز چوپرا برای بهبود و نویسنده کتاب خرد بهبود این دیدگاه را چنین شرح می‌دهد : تصویر تمام نگار تصویری سه بعدی است که از فیلم دو بعدی حاصل می‌شود . ویژگی منحصر به فرد تصویر تمام نگار آن است که از هر ذره فیلم , می‌توان عکس سه بعدی کامل را پدید آورد . کل در هر ذره موجود است و از همین رو به آن تصویر تمام نگار می‌گویند . به همین ترتیب تمام جنبه‌های کیهان در یکایک ما موجود است . نیروهایی که ماده را در سراسرکیهان تشکیل می‌دهند در یکایک اتم‌های بدن ما یافت می‌شوند . هر رشته دی ان ایکل تاریخ تکامل حیات را در بردارد . ذهن من توان هر تفکری را تا کنون شکل گرفته یا در آینده شکل خواهد گرفت در خود دارد . درک این حقیقت دریچه زندگی را به روی ما می‌گشاید و ما را به سوی آزادی نامحدود هدایت می‌کند . تجربه کردن این حقیقت مبنای خرد حقیقی است .

آن هنگام که درک کنید هر آنچه در دیگران می‌بینید در خود دارید کل دنیای شما دگرگون می‌شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *