طراحی سایت

مشاهده بازدید سایت وردپرسی

مشاهده بازدید سایت وردپرسی

در این مقاله می‌خواهیم روشی را برای مشاهده بازدید سایت وردپرسی معرفی نماییم تا مدیران وب‌سایت بتوانند به راحتی آن را مدیریت نموده و از آن استفاده نمایند .

امروزه اغلب مدیران وب‌سایت دوست دارند رفتار کاربران خود را نسبت به صفحات موجود در وب‌سایتشان مشاهده نمایند تا بتوانند آن را به راحتی مدیریت نمایند از این رو می‌خواهیم روشی را آموزش دهیم تا بتوانید از آن برای استفاده بهتر از آمار وب‌سایت خودتان استفاده نمایید .

البته این را هم باید اعلام نمایم که مشاهده بازدید سایت به شما این امکان را میدهد تا بتوانید از شلوغی سایتتان مطلع شوید و المان‌های موجود برای بالاتر بردن آن استفاده نمایید .

چگونه آمار سایت را مشاهده نماییم؟

برای مشاهده آمار سایت وردپرسی خودتان راه‌های زیادی وجود دارد که یکی از راحترین و دم دست‌ترین آن‌ها می‌توان به نصب افزونه آمار وردپرس اشاره نمود و به راحتی و در کمترین زمان ممکن زمانی که در قسمت مدیریت وردپرس خودتان هستید از آن استفاده نمایید و آمار روزانه وب‌سایت خودتان را مشاهده نمایید .

مشاهده بازدید سایت وردپرسی

نحوه استفاده از افزونه

برای اینکار راه‌های زیادی وجود دارد که شما می‌توانید آموزش موجود در صفحه نصب افزونه را مطالعه نمایید و آن را به راحتی نصب و فعال و در ادامه از آن استفاده نمایید.
حتی برای دانلود رایگان این افزونه میتوانید از وب‌سایت وردپرس استفاده نمایید .

کارایی این افزونه

از جمله کاربردهایی که می‌توان از این افزونه به آن اشاره کرد :

  • راحتی کاربرد
  • نمایش بازدید مطالب به ترتیب
  • نمایش آمار تا 365 روز قبل
  • مقایسه مرورگر استفاده شده کاربران

امیدوارم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و توانسته باشم گامی موثر در بالا بردن سطح استفاده و راحتی شما برای استفاده و مدیریت از وب‌سایت خود برداشته باشم .

نشر علم و دانش وظیفه هر شخصی می‌باشد در صورت مورد پسند واقع شدن این مقاله لطفا آن را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *