طراحی سایت

نحوه مشاهده رتبه سایت

نحوه مشاهده رتبه سایت

رتبه سایت نشان‌دهنده محبوبیت و قدرت وب‌سایت در زمینه سئو می‌باشد از همین رو در این مقاله نحوه مشاهده رتبه سایت را برای شما قرار می‌دهیم تا بتوانید پیشرفت مناسبی در راستای پیشرفت خود برداشته باشیم .

در دنیای امروز برخی از مردم به دنبال کامل‌گرایی می‌باشند در صورتی که کامل‌گرایی می‌تواند باعث ضرر و پسرفت باشد به این صورت افرادی که به دنبال کامل‌گرایی می‌باشند همیشه خواهان کامل بودن هرچیزی می‌باشد در صورتی که اگر گوشه‌ای از کار کامل نباشد آن کار انجام نخواهد شد .

پس بهتر است بگوییم که به جای کامل گرایی تنها کافیه 10 درصد بهتر از رقبا باشید و همین کار باعث بهتر بودن شما , نفر اول بودن و پیشرفت در کار شما می‌باشد .

با یک مثال ساده برای شما این موضوع را مطرح می‌کنم شما مسابقه دو را در نظر بگیرید نفر اول کافیه تنها 5 سانتیمتر از نفر دوم جلوتر باشد و همین فاصله باعث اول شدن و برنده شدن جایزه نفر اول می‌باشد حال تفاوت جایزه نفر اول را با نفر دوم مقایسه نمایید .

پس همیشه سعی کنید 10 درصد از مابقی رقبا در حوزه تجارت الکترونیک سبقت بگیرید و همیشه رتبه سایت خود را مشاهده نمایید و برای بهبود آن کارهای مناسب را انجام دهید و درصورت آشنا نبودن با این کار شما می‌توانید از مشاورین گروه وب تک به صورت کاملا رایگان راهنمایی بگیرید :

شماره تماس برای دریافت مشاوره :

0991-250-1574

همچنین می‌توانید عدد 3 را به شماره بالا ارسال نمایید تا مشاورین ما با شما تماس حاصل نمایند .

مشاهده رتبه سایت

برای مشاهده رتبه سایت باید ایتدا وارد این لینک شده و در صفحه باز شده همانند عکس زیر در قسمت enter a site آدرس سایت مورد نظر را تایپ نمایید و گزینه run analysis را کلیک نمایید تا در صفحه جدید اطلاعات کامل برای شما بارگذاری شود .

نحوه مشاهده رتبه سایت

راهی مناسب

برای انجام اینکار یعنی مشاهده رتبه سایت راهی مناسب‌تر هم وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی و با صرف زمان کمتر رتبه هر سایتی را مشاهده نمایید و البته این کار تاثیر بسیار زیادی در بالا بردن رتبه سایت شما وجود دارد و البته نحوه استفاده از آن .

برای اینکار شما باید تولبار الکسا را بر روی مرورگر خود نصب نمایید و برای مشاهده رتبه سایت کافی است وارد سایت مورد نظر شده و در قسمت بالای مرورگر روی آیکون الکسا کلیک نمایید تا رتبه سایت را نمایش دهد .

نحوه نصب تولبار الکسا

برای نصب تولبار الکسا وارد این لینک شده و روی دکمه  install alexa browser extension کلیک نمایید تا تولبار بر روی مرورگر شما نصب شود و مراحل کار را همانند بالا انجام دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *