طراحی سایت

ارتقا امنیت وردپرس

ارتقا امنیت وردپرس

این روزها با توجه به علاقه زیاد تاجران و مدیران به داشتن یک وب‌سایت برای کسب و کارشان ارتقا امنیت وردپرس و سایتشان بسیار مهم می‌باشد و راه‌هایی برای جلوگیری از نفوذ و از بین بردن سایت وجود دارد که باید آن‌ها را بررسی نمایند .

یکی از این راه‌ها که بسیار پیشنهاد مناسبی می‌باشد و قدرتمند نیز هست استفاده از افزونه iThemes Security می‌باشد که با نصب آن تقریبا دیگر خیالتان نسبت به ارتقا امنیت وردپرس راحت می‌شود .

نحوه نصب افزونه را در اینجا مطالعه نمایید .

ارتقا امنیت وردپرس

iThemes Security چیست ؟

افزونه iThemes Security مخصوص وردپرس افزونه‌ای برای بالابردن امنیت سایت وردپرسی می‌باشد .

در افزونه iTheme Security بیش از 30 راه برای امنیت و محافظت از سایت وردپرس به شما می‌دهد . روزانه معمولا سایت‌های زیادی تخریب می‌شوند از همین رو توجه به امنیت سایت از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد . و البته سایت‌ها وردپرسی به دلیل توجه نکردن بیشتر کاربران به رعایت مسائل امنیتی آن برای تخریب‌کنندگان راحت‌تر می‌باشد و به همین دلیل بیشتر مورد حمله قرار می‌گیرند .

اکثر کاربران وردپرس نمی‌دانند که وب‌سایتشان آسیب‌پذیر می‌باشد , اما iTheme Security با روش‌های مختلف و از بین بردن چاله‌ها یا به اصطلاح باگ‌های سایت و قفل کردن و جلوگیری از حملات خودکار و همچنین بالابردن اعتبار کاربر کار می‌کند . که همه این موارد در کنار هم می‌تواند خیال شما را برای برقراری امنیت سایتتان راحت نماید .

برای استفاده از این محصول می‌توانید در همین صفحه آن را دانلود نمایید .

ورژن : 7.4.1

آخرین بروزرسانی : 1398/06/04

نصب فعال : +900.000

ورژن وردپرس : 4.7 یا بالاتر

ورژن  پی اچ پی : 5.2 یا بالاتر

برای دانلود اینجا کلیک نمایید .

ارتباط با ما

0912-4413243

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *