آموزش

بالا بردن رتبه گوگل

بالا بردن رتبه گوگل

در این مقاله تصمیم به آموزش نحوه بالا بردن رتبه گوگل داریم شما را دعوت می‌کنیم برای یادگیری این آموزش ما را تا پایان ذنبال نمایید :

بالا بردن رتبه گوگل یکی از اصلی‌ترین نکات در زمینه تجارت الکترونیک می‌باشد که متخصصان بسیار فراوان قصد پیشرفت در این زمینه را دارند از همین رو می‌خواهیم به نکاتی اشاره کنیم که اینها در بهبود رتبه سایت تاثیر مستقیمی دارند .

در ابتدا باید اعلام کنیم که افزونه‌ای برای سایت‌های وردپرس می‌باشد که این ماژول بسیار مناسب برای تقویت سئو سایت شما می‌باشد . نحوه کار با  این افزونه را به زودی در آموزشگاه وردپرس که توسط تیم وب تک آماده می‌شود در اختیار شما عزیزان قرار داده می‌شود .

برای تقویت و بهبود سئو سایت و البته نوشته خود در این افزونه باید کلمه کلیدی را وارد نمایید و سپس به نکاتی در مورد چگونگی نوشتن و ویرایش اطلاعات درون مطلب توجه نمایید که البته افزونه یواست سئو به خوبی شما را راهنمایی می‌کند برای انجام این کارها .

به طور مثال باید اندازه تیترها و چگونگی استفاده از کلمه کلیدی چگونگی قرار دادن تصویر در مطلب را رعایت نماییم .

بالا بردن رتبه گوگل

بهبود رتبه گوگل

برای بهبود بخشیدن در مورد رتبه سایتتان در گوگل باید سایتی پویا و زنده در اختیار داشته باشید که به صورت مداوم درون آن فعالیت صورت بپذیرد که البته یکی از این فعالیت‌ها ایجاد مقاله می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید وب‌سایت خود را به روز نگه‌دارید و البته بازدید کننده جذب نمایید همه اینها در کنار هم برای بهبود رتبه سایت شما تاثیر می‌گذارد .

شاید برایتان پیش آمده باشد که سایت خود را به روز نگه می‌دارید ولی رتبه سایت شما تغییری نمی‌کند و البته در برخی مواقع با کاهش رتبه نیز روبرو خواهید شد .

جواب این مشکل اینجاست که برای سئو نیاز به دو موضوع اصلی می‌باشد که به سئو داخلی و خارجی معروف می‌باشند و شما باید این دو را در کنار یکدیگر رعایت نمایید تا بتوانید جواب مطلوبی از سئو خود دریافت نمایید .

در جایی دیگر شما هم در سئو داخلی فعالیت می‌نمایید هم سئوی خارجی خوبی دارید ولی با کاهش رتبه مواجه می‌شوید که این عامل نیز به بازدید کننده سایت شما بستگی دارد اگر در روزی به طور مثال 2000 بازدید کننده دارید ولی فردای آن روز با ایجاد مقاله و بروز نگهداشتن بازدید سایت شما به 1500 برسد این عامل باعث افت رتبه شما خواهد شد که البته این نیز به سایت‌های رقیب شما نیز بستگی دارد .

امیدوارم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد .

برای طراحی سایت و سئو سایت خود با ما تماس حاصل نمایید

09912501574

https://webtechs.ir

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *