آموزش

آموزش آپدیت دستی وردپرس

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آموزش آپدیت دستی وردپرس

امنیت یکی از مهم ترین موارد در دنیای وب می باشد که برای تمام وبمستران و مدیران وب سایت ها از اهمیت خاصی برخوردار است و برای برقراری و افزایش امنیت در وب سایت خود اقدامات و روش های متفاوتی انجام می دهند .
در این مقاله آموزش آپدیت دستی وردپرس را به شما ارائه خواهیم داد .

هر وب سایتی با هر زبانی که طراحی شده باشد لازم است برای امنیت آن اقداماتی انجام داد , سیستم مدیریت محتوای وردپرس هم به همین صورت برای حفظ امنیت و جلوگیری از نفوذ بدافزارها و هکرها لازم است به برخی از موارد ساده کمی توجه کرد .

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت وردپرسی شما بالاترین سرعت , جدیدترین امکانات و بهترین عملکردها را داراست که یکی از ماورد مهم بروزرسانی آن میباشد .

اگر شما هم به امنیت وب سایت خود اهمیت میدهید تا انتها با ما همراه باشید .

چرا بروزرسانی ضروری میباشد ؟

بروز رسانی دائم وردپرس یکی از اقدامات مهم می باشد که برای بهبود امنیت سایت خود لازم است همیشه از آخرین نسخه آن استفاده نمایید . تحقیقات نشان داده است اکثر وب سایت هایی که مورد حمله قرار میگیرند به دلیل استفاده ا افزونه ها و پوسته های قدیمی و همچنین استفاده از نسخه قدیمی وردپرس میباشد .

سیستم مدیریت محتوا وردپرس به طور منظم توسعه دهندگان حرفه ای بروزرسانی و اشکالات موجود در آن را برطرف میشود , همچنین در نسخه جدیدی امکانات جدیدی اضافه میشود و موارد امنیتی آن قوی تر میشود بخاطر همین استفاده از اخرین نسخه وردپرس از اهمیت بالایی برخوردار میباشد .

قبل از بروزرسانی چکار کنم ؟

مهم ترین کاری که قبل از بروز رسانی وردپرس باید انجام دهیم تهیه نسخه پشتیبان کامل از وردپرس می باشد .

برای اینکار بهتر است یک افزونه استاندارد برای بک آپ گیری و بازگردانی وب سایت وردپرسی خود استفاده نمایید .

سپس نسخه پشتیبان را در سیستم خودتان ذخیره نمایید و با به وجود آمدن هر مشکلی به راحتی بتوانید سایت خودتان را بازگردانی نمایید .

بروزرسانی دستی

آپدیت دستی زمانی مورد نیاز میباشد که آپدیت خودکار به هر دلیلی نتوانید از آپدیت خودکار استفاده نمایید . برای اینکار لازم هست ابتدا آخرین نسخه وردپرس را دانلود نمایید و پس از دانلود فایل فشرده آن را خارج نمایید .

سپس با استفاده از FTP به وب سایت خود متصل شوید که برای این کار می توانید از نرم افزار filezilla استفاده کنید . پس از اتصال به سایت لازم پوشه ای که از حال فشرده خارج کردین را بر روی آن کلیک راست نمایید و گزینه upload را انتخاب نمایید .

در حین آپلود از سیستم شما به هاستتان پنجره ای نمایان خواهد شد به نام target file already exists که میپرسد با فایل های تکراری که از قبل وجود دارند چه کاری انجام دهیم :

شما هم تنها گزینه overwrite را بزنید گزینه always use this action را فعال نمایید .

و در نهایت ok را بزنید تا فرآیند آپلود تکمیل گردد .

در بعضی مواقع نیاز هست که بعد از اینکار پایگاه داده را هم بروزرسانی نمایید که وارد قسمت مدیریت سایتتان شوید و در صورت لزوم پیامی را مبنی بر آپدیت پایگاه داده مشاهده خواهید کرد .

در صورت مشاهده این پیام روی گزینه آپدیت پایگاه داده کلیک نمایید و در صورت انجام درست آن پیام موفقیت آمیز بودن را نمایش خواهد داد .

در اینجا کار آپدیت دستی وردپرس به همین راحتی به پایان رسیده است .

 

 

 

 

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_js]JTNDZGl2JTIwaWQlM0QlMjI4NDUyNjg2ODc1OSUyMiUzRSUzQ3NjcmlwdCUyMHR5cGUlM0QlMjJ0ZXh0JTJGSmF2YVNjcmlwdCUyMiUyMHNyYyUzRCUyMmh0dHBzJTNBJTJGJTJGd3d3LmFwYXJhdC5jb20lMkZlbWJlZCUyRkVoeTRUJTNGZGF0YSU1QnJuZGRpdiU1RCUzRDg0NTI2ODY4NzU5JTI2ZGF0YSU1QnJlc3BvbnNpdmUlNUQlM0R5ZXMlMjIlM0UlM0MlMkZzY3JpcHQlM0UlM0MlMkZkaXYlM0U=[/vc_raw_js][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]نویسنده : ناصر ابراهیمی[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *