آموزش

آموزش ساخت منو وردپرس

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آموزش ساخت منو وردپرس

فهرست ها از مهمترین قسمت های هر وب سایت میباشند ساده ترین و بهترین روش برای دسترسی به صفحات و مطالب یک وبسایت استفاده از منو یا فهرست میباشد از همین رو آموزش ساخت منو وردپرس را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم .

تا انتها با ما همراه باشید :

فهرست ها به شما کمک میکنند تا مطالب خود را مرتب و به صورت دسته بندی شده در سایت قرار دهید تا کاربران و بازدیدکنندگان به راحتی و بدون سردرگمی صفحه مورد نظر خود را پیدا کنند . سیستم مدیریت محتوای وردپرس امکان ساخت فهرست را بدون نیاز به کد نویسی و دانش خاصی برای وب سایت شما فراهم میکند .

وجود منو در هر سایتی ضروری هست . چنانچه وب سایت خود را به تازگی طراحی کرده اید این آموزش را مطالعه نمایید تا بتوانبد فهرست مورد نظر خودتان را  طراحی نمایید .

چرا باید فهرست داشته باشیم؟

با ساخت فهرست در وردپرس علاوه بر زیبایی و حرفه ای نشان دادن وب سایت میتوانید صفحات و مطالب وبسایت خود را سازماندهی کرده تا بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند به صفحات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند .

دسته ها , پیوندها , نوشته ها و برگه ها را میتوانید در فهرستتان قرار دهید تا بیشتر در دید مخاطبین باشد همینطور این قابلیت را دارا میباشد تا بتوانید در هر جایی از سایت از این قابلیت استفاده نمایید .

آموزش ساخت فهرست

برای ساخت فهرست باید در ابتدا وارد پیشخوان سایتتان شوید و در قسمت نمایش گزینه فهرست را انتخاب نمایید تا صفحه مربوط به فهرست باز شود .

در صفحه باز شده میتوانید منوهای موجود را ویرایش نمایید و یا برایساخ منو جدید رو گزینه “یک فهرست جدید ایجاد کنید” کلیک نمایید .

در ابتدا باید نامی برای فهرست خودتان انتخاب نمایید و گزینه ایجاد فهرست را بزنید و در ادامه در قسمت سمت راست صفحه قسمتی میباشد با نام افزودن گزینه های فهرست که شامل لینک هایی از برگه ها و نوشته و … هستند که میتوانید در فهرست خود از آن استفاده نمایید .

با انتخاب برگه ها یا نوشته ها میتوانید درقسمت کناری روی اشاره پیکان هر کدام از منو ها کلیک نمایید تا گزینه های بیشتری برای شما باز شود که در آن میتوانید نام منو یا آیکونی برای آن تعریف نمایید تا در قسمت فهرست با این نماد ها نمایش داده شوند .

منو کشویی

برای ساخت منو کشویی میتوانید به راحتی با نگه داشتن روی هر منو در زیر منو دیگری آن را به جلو بکشید تا در منو زیرین قرار بگیرید . که آموزش ویدیویی آن را هم برای شما قرار میدم تا راحت تر بتوانید اینکار را انجام دهید .

و در انتها میتوانید مکان قرار گرفتن منو ها را در مدیریت جایگاه ها انتخاب نمایید .

 

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_js]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[/vc_raw_js][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

اینستاگرام وب تک را دنبال نمایید

 

نویسنده : ناصر ابراهیمی[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *