آموزش, طراحی سایت

استفاده چند فونت در سایت

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

استفاده چند فونت در سایت

در این مقاله تصمیم بر این داریم تا درباره استفاده چند فونت در سایت صحبت نماییم و البته افرادی که از چند مدل فونت درون سایتشون استفاده میکنند .

درسته چند فونت زیبایی به سایت خواهد داد ولی در کل برای سایت مناسب نمیباشد علت آن را در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد .

سایت چند فونتی

درسته انجام این کار باعث زیبایی درون سایت میشود ولی خب در نگاه کلی باعث کندی سایت شما میشود و همانطور که در آموزش های گذشته آموزش دادیم سرعت سایت یکی از المان های مهم در امر سئو و بالا بردن بازدیدکنندگان سایت میباشد .

پیشنهاد میشود برای سایت خودتان بجای استفاده از چند فونت از یک فونت استفاده نمایید و بازدهی آن را بالا ببرید .

بهترین فونت‌های فارسی

  1. فونت ایران سنس
  2. فونت یکان
  3. فونت وزیر
  4. فونت شبنم
  5. فونت انجمن

انتخاب درست فونت در جلب رضایت کاربران بسیار اهمیت دارد. زیبایی ظاهر همیشه در حفظ کاربر در وب‌سایت اثر دارد. وب‌سایت‌هایی هستند که مطالب جامع و خوبی دارند اما به دلیل نداشتن فونت مناسب یا زیبایی‌های گرافیکی کاربران زیادی را به خود جذب نکرده‌اند.

پس با انتخاب صحیح فونت زیبا و استاندارد مطالب را خواناتر کنید، بر جذابیت وب‌سایت خود بیافزایید، کاربران بیشتری جذب کنید و آنها را مدت بیشتری در وب‌سایت خود نگه دارید.

اینستاگرام مارو دنبال نمایید
بهت قول میدم به موفقیت مالی برسی💰
خیلیا ثروتمند نمیشن📕
چون آموزش ندیدن از فرصتها استفاده کنن🔍
پیامک بدین = ۰۹۹۱۲۵۰۱۵۷۴📲

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]JTNDZGl2JTIwaWQlM0QlMjIyODE1MTc5MDI0OCUyMiUzRSUzQ3NjcmlwdCUyMHR5cGUlM0QlMjJ0ZXh0JTJGSmF2YVNjcmlwdCUyMiUyMHNyYyUzRCUyMmh0dHBzJTNBJTJGJTJGd3d3LmFwYXJhdC5jb20lMkZlbWJlZCUyRlZGeE1OJTNGZGF0YSU1QnJuZGRpdiU1RCUzRDI4MTUxNzkwMjQ4JTI2ZGF0YSU1QnJlc3BvbnNpdmUlNUQlM0R5ZXMlMjIlM0UlM0MlMkZzY3JpcHQlM0UlM0MlMkZkaXYlM0UlM0NwJTNFLiUzQ2JyJTJGJTNFJTNDJTJGcCUzRQ==[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *