آموزش, تکنولوژی

امنیت کدام ایمیل بیشتر است

امنیت کدام ایمیل بیشتر است

در این مقاله میخواهیم به شما آموزش دهیم که امنیت کدام ایمیل بیشتر است البته این آموزش بسیار مورد نیاز میباشد برای هر شخصی که در دنیای اینترنت فعالیت میکند باید مراقب امنیت خود باشید پس لطفا تا انتها با ما همراه باشید .

یکی از مواردی که بسیار حائز اهمیت میباشد و باید آن را رعایت نماییم اطلاعاتی که وارد سایت میکنیم باید دقت نماییم که چگونه آن را وارد کنیم  به طور کلی نحوه استفاده از آن را بدانیم .

بالا بردن امنیت خیلی مهم میباشد بالخصوص برای افرادی که در اینترنت فعالیت میکنند و با سایت های زیادی سروکار دارند .

داشتن امنیت خیلی مهم

یکی از اشتباهات رایج تمام افراد این میباشد که هنگام ثبت نام در سایت های مختلف برای اینکه رمز عبورشان را فراموش نکنند از رمز یک شکل استفاده میکنند که شاید از نظر خیلی عزیزان چیز مهمی نباشد .

ولی باید این را بدانید استفاده یک شکل باعث میشود در صورتی که یکی از سایتهایی که ثبت نام کردین مورد حمله قرار بگیرد و اطلاعاتش به سرقت برود این احتمال که کلیه حساب های شما از بین برود بسیار زیاد میباشد .

پس توصیه میکنیم به هیچ عنوان از رمزها با فرمت یکسان استفاده نکنید .

پس باید به صورت دقیق خیلی مراقب به کاربردن اطلاعاتمان در اینترنت باشیم .

اگر از قبل رعایت نکرده باشیم

خیلی از دوستان بعد از خواندن این مقاله متوجه میشوند که این نکات بسیار مهم را رعایت نکرده اند و به دنبال راه چاره هستند .

به شما راهکاری را آموزش میدهیم که با کمک آن میتوانید متوجه شوید آیا سایتی که در آن ایمیل خود را ثبت کردین و ثبت نام انجام دادین آیا آن سایت مورد حمله قرار گرفته است یا نه؟

برای شروع کار باید وارد سایت ( haveibeenpwned.com ) شوید :

در قسمت مربوطه آدرس ایمیل خود را وارد نمایید و گزینه ?pwned را بزنید .

سپس منتظر بمانید جستجو کامل شود در ادامه شما میتوانید مشاهده نمایید آیا در سایتهایی که تاکنون ثبت نام کردین مورد حمله قرار گرفته یا نه ؟

این کار به شما بسیار کمک میکند اگر اطلاعات شما به سرقت رفته امنیت خود را بیشتر نمایید .

 

آموزش های رایگان و پولساز را

در اینستاگرام ما دنبال نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *