طراحی سایت

بک لینک رایگان

بک لینک رایگان

با توجه به رقابتی که میان تاجران الکترونیک می‌باشد امروزه اکثر وب‌مستران به دنبال راهی برای بالا بردن رتبه وب‌سایت خود می‌باشند که یکی از این راه‌ها داشتن بک لینک رایگان می‌باشد .

چرا از لغت رایگان استفاده کردم ؟ برای داشتن بک لینک در اکثر موارد باید هزینه‌ای را پرداخت نماییم تا افرادی با رتبه بالاتر برای ما آن را به صورت فالو ایجاد نمایند پس در کنار این کارها انجام روش‌های رایگان و قدرتمند بسیا مفید و ارزشمند می‌باشد .

بک لینک رایگان

بک لینک چیست ؟

ابتدا به سراغ توضیحی کوتاه درباره بک لینک می‌رویم , همانطور که در بالا به آن اشاره کردم وجود لینک مورد نظر ما در صفحه‌ای دیگر که با کلیک بر روی آن به صفحه یا لینک مورد نظر ما وارد شود بک لینک فالو گفته می‌شود .

بک لینک باعث افزایش بازدید صفحه مورد نظر شما می‌شود از طرفی هم اینکار باعث بالا بردن سئو شما می‌گردد .

چگونه بک لینک رایگان دریافت نماییم ؟

روش‌های زیادی برای ایجاد بک لینک به صورت رایگان و غیر رایگان وجود دارد که شما همواره می‌توانید از آن‌ها برای بالابردن بازدید و رتبه وب‌سایتتان از آن استفاده نمایید .

یکی از این روش‌ها ایجاد بک لینک درون وب‌سایت‌های خبری می‌باشد که برای شما هزینه‌ای خواهد داشت و اکثر این وبسایت‌ها این کار را انجام می‌دهند .
و اما روش‌های رایگان فراوانی وجود دارد که در اینجا به یکی از آن‌ها اشاره می‌کنیم .
برای شروع کار ابتدا باید اپلیکیشن واتس‌آپ بیزینس را دانلود نموده و پس از نصب آن لینک‌های مورد نظر خود را روی واتس آپ خودتان ایجاد نمایید و البته شما می‌توانید با مرور در انجمن‌های متفاوت و همچنین وب‌سایت‌هایی که اجازه انتشاره لینک در کامنت‌هایشان را می‌دهند مشارکت نمایید و از آن بک لینک‌ها استفاده نمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *