آموزش

خط جداکننده در وردپرس

خط جداکننده در وردپرس

نوشتن مطالب طولانی در سایتان خوانایی پست ها را کاهش میدهد و خواندن را برای کاربرانتان بسیار سخت میکند . اضافه کردن خط جداکننده وردپرس روشی کارآمد و موثر در قسمت بندی نوشته های طولانی میباشد .

با قراردادن خط جداکننده افقی در وردپرس و تقسیم کردن بخش های طولانی یک متن به بخش های کوتاه تر پست های شما ساماندهی  و انسجام بهتری پیدا خواهند کرد و خواننده از خواندن مقاله های سایتتان لذت خواهد برد .

لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا روشی مناسب را به شما عزیزان آموزش دهیم .

نحوه اضافه کردن خط در ویرایشگر

برای اضافه کردن خط در ویرایگشر تنها کافیه همانند تصویری که در زیر برای شما قرار دادیم اقدام نمایید . به راحتی با یک کلیک ساده میتوانید در هر جایی این خط های جداکننده را ایجاد نمایید .


 

خط جداکننده در وردپرس

 

نحوه اضافه کردن خط با کد

اضافه کردن خط جداکننده افقی به کمک کدهای html نیز به آسانی امکان پذیر است . برای این کار کافیست به هر قسمت از محتوای خود را که میخواهید خط جداکننده قرار بگیرد تگ “<hr/>” را در قسمت متن ویرایشگرتان اضافه کنید .

خط جداکننده در وردپرس


 

نوشته های طولانی بدون قراردادن خط جداکننده در وردپرس خواندن را برای کاربرانتان بسیار سخت می‌کند و آنها دچار سردرگمی می‌شوند که انتهای هر بخش از مطالبتان کجاست! ایجاد فضای خالی و جدا کردن مطالب مستقل می‌تواند به انسجام ذهنی مخاطبانتان هنگام مطالعه کمک کرده و خواندن را برای آنها لذت بخش‌تر کند. حتما تمامی مطالبی که در این مقاله به شما آموزش داده شد را گام به گام انجام دهید تا بتوانید نوشته‌های جذاب تری را خلق کنید. در اخر اگر سوالی را بابت هر قسمت از این مقاله داشتید در بخش دیدگاه ها مطرح کنید تا به آنها پاسخ دهیم.

آموزش های رایگان را در اینستاگرام ما

مشاهده نمایید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *