آموزش

ساخت کلیپ انگیزشی

ساخت کلیپ انگیزشی

ساخت کلیپ انگیزشی یکی از روش های عالی برای جذب بازدید کننده میباشد پس باید سعی کنیم از بهترین ابزار برای این کار استفاده نماییمتا بتوانیم بازدید کننده بیشتری را دریافت نماییم .

اگر دوست داری به راحتی و با سرعت کلیپ انگیزشی تولید کنی تا پایان این مطلب با من همراه باشید .

در اینجا سایت ایرانی و به شما معرفی میکنیم که با دارا بودن چندین هزار فوتیج آماده میتوانید در کمترین زمان ممکن ویدیو خودتان را تولید نمایید .

فوتیج چیست ؟

قبل از اینکه به بحث اصلی بپردازیم ابتدا باید ببینیم فوتیج چیست ؟ و شما را تا حدودی با مفهوم فوتیج و استوک فوتیج آشنا می کنیم. استوک فوتیج، یک فایل خام ویدیویی است بدون اعمال افکت یا جلوه های ویژه به آن. این کلیپ های ویدیویی در دسته بندی ها و موضوعات مختلف فیلم برداری می شوند در دسترس تدوین گران قرار می گیرند تا در صورت لزوم، بدون نیاز به صرف هزینه های بالای تصویر برداری از آن استفاده کنند.

سایت مزرعه فوتیج footagefarm.ir

مزرعه فوتیج یکی از بزرگترین عرضه کننده های فوتیج در ایران میباشد که به راحتی میتوانید با دسته بندی های متفاوتی که درون سایت وجود دارد به فوتیج  مورد نظر خودتان دسترسی پیدا نمایید .

و در کنار آن به راحتی ویدیو مورد نظر خودتان را تولید نمایید .

چگونه با استفاده از فوتیج کلیپ درست کنیم ؟

برای ساخت کلیپ حرفه ای با استفاده از فوتیج، کافی است تا فوتیج های مورد نظر خود را از سایت مزرعه فوتیج دانلود کنید و آن ها را با یکی از نرم افزارهای پریمیر، کمتازیا استدیو، اینشات یا هر نرم افزار دیگر ویرایش فیلم، تدوین کنید.

برای مثال اگر قصد ساخت کلیپ انگیزشی را دارید، می توانید از فوتیج های مانند فوتیج ورزشی، فوتیج دریا، فوتیج تایم لپس، فوتیج موسیقی و سایر فوتیج هایی که به صورت دسته بندی شده در این سایت موجود است استفاده کنید.

 

 

 

 

نویسنده : ناصر ابراهیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *