طراحی سایت, کسب و کار

طراحی سایت بدون کد نویسی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

طراحی سایت بدون کد نویسی

یکی از روش های مرسوم که در حال حاضر بسیاری از افراد از آن برای کسب درآمد استفاده میکنند طراحی سایت بدون کد نویسی میباشد .

سیستم های زیادی هستند که با استفاده از آن میتوانیم بدون کد نویسی سایت خودمان را طراحی و اجرا نماییم .

وردپرس

برای راه اندازی یک سایت سیستم های مدیریت محتوای زیادی در دسترس میباشند ولی برخی از اینها نسبت به باقی سیستم ها برتری قابل توجی دارند .

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا متشکل از قالب­‌ها و پوسته­‌های بسیار متنوع است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می­‌گیرد، شما با استفاده از این سیستم بدون داشتن مهارت در برنامه‌­نویسی می‌­تونید سایت خود را راه‌اندازی کنید.

وردپرس چیست ؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای (CMS) متن باز (open source) تحت وب و رایگان می‌باشد، شما با این نرم‌افزار مدیریت محتوا می­‌توانید محتوا و مطالب سایتتان را به‌راحتی مدیریت کنید.

با استفاده از وردپرس می­‌توان گونه­‌های مختلفی از وب­‌سایت را بسازیم. وردپرس شامل تعداد زیادی قالب­‌های متنوع و پوسته­‌های وردپرسی است همچنین افزونه‌­های وردپرس به شما کمک می‌کند تا بخش‌­های مختلفی را به سایت خود اضافه کنید.
شما می­‌توانید با استفاده از وردپرس یک سایت را بدون نیاز به مهارت برنامه­‌نویسی یا کمک گرفتن از برنامه‌نویس راه‌­اندازی کنید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا همه‌کاره و چندمنظوره تحت وب است، که با زبان PHP برنامه‌نویسی شده و شما می‌توانید با آن انواع سایت‌های وبلاگی، شخصی، فروشگاهی، شرکتی و هر نوع سایت دیگری را راه‌اندازی کنید.

برای کسب درآمد به این روش و همچنین دریافت آموزش و مشاوره برای طراحی سایت حتما با ما در ارتباط باشید .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_message]

تماس با ما

صفحه اینستاگرام

وب تک

را دنبال نمایید

[/vc_message][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_custom_heading text=”ناصر ابراهیمی” font_container=”tag:h4|text_align:center|color:%23000000″ google_fonts=”font_family:Actor%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal” link=”url:https%3A%2F%2Fwebtechs.ir|||”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *