[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

طراحی سایت وب تک

شما به راحتی می‌توانید در همین صفحه سفارش خودتان را ثبت نموده و کسب و کار آنلاین خودتان را با بروزترین روش ها آغاز نمایید .

[/vc_column_text][vc_column_text css_animation=”slideInUp”]

طراحی سایت وب تک

طراحی سایت وب تک

لزوم داشتن یک وب سایت برای هر شخص یا کسب و کاری از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.
پیشنهاد ما برای شما عزیزان استفاده از خدمات ما در راستای رشد کسب و کار خود می‌باشد.
شما می‌توانید برندسازی انجام دهید و با توجه به مهارتتان کسب درآمد نمایید همانند وب سایت ورزش3 که در زمینه ورزشی فعالیت انجام می‌دهد.
شما میتوانید محصولاتتان را در فروشگاه اینترنتی خود بفروش برسانید.[/vc_column_text][vc_column_text]

درباره  وب تک

فناوری وب تشکیل شده از متخصصین با تجربه در امور مربوطه با داشتن علم روز دنیا دور هم جمع شده‌ایم تا بتوانیم با برداشتن گام هایی محکم در راستای راحتی بخشیدن به زندگی‌های روزمره و صرفه‌جویی در زمان و کاهش هزینه ها برای بهبود بخشیدن به کسب و کار شما اقدام نماییم.

طراحی سایت وب تک خدمات زیر را ارائه می‌دهد

💛سایت پویا و ایستا
💙 سایت شرکتی
🧡سایت فروشگاهی
❤سایت شرکتی-فروشگاهی
💜 مشاوره
💚 بهینه سازی سایت (seo)

 

📱در خواست مشاوره ارسال عدد ۲
✅در خواست سفارش طراحی سایت ارسال عدد ۱

به شماره 09912501574

راه های ارتباطی با مشاورین شرکت

09912501574

اینستاگرام

webtechs.ir

سایت ما

webtechs.ir[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″ la_animation_duration=”1″ la_animation_delay=”0″ la_animation_iteration_count=”1″ offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-10″][vc_separator][vc_single_image image=”7830″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

سوالات متداول

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_toggle title=”وب سایت چیست ؟”]در واقع به مجموعه‌ای از صفحات وب که شامل عکس‌ها و ویدئوها و متون می‌باشد وب‌سایت می‌گویند. اطلاعاتی که در وب‌سایت قرار دارد بر روی یک سرور قرار دارد که افراد مختلف با استفاده از اینترنت به این اطلاعات دسترسی دارند. وب‌سایت‌ها در سرتاسر دنیا قابل دسترسی هستند و در شبکه جهانی وب قرار گرفته اند.از دلایل گوناگونی که برای طراحی و داشتن یک وب‌سایت می‌توان به آن اشاره کرد چندین مورد که در دنیای امروز قابل درک‌تر هستند را نام خواهیم برد. یکی از این دلایل آموزش است.
کاربرد آموزشی و بازاریابی و رقابت  طراحی سایت و استفاده از آن برای آموزش کاربرد دارد و بسیاری از اشخاص می‌توانند توانایی‌های خود را اطلاع رسانی کرده و در قبال آموزش آنها را ترغیب به خرید محصول و یا خدمات کند یا هزینه‌ی آموزش خود را دریافت کند. همچنین ساخت سایت راهی برای تکمیل کردن طرح‌های بازرایابی باشد و بازاریابان محدودیت‌های زمانی و مکانی را پشت سر گذاشته و در ابعاد وسیع و جهانی در کمترین زمان ممکن به تبلیغ بپردازند. دنبال کردن استراتژی‌های آنلاین شرکت‌ها را در معرض بازار جهانی قرار داده و می‌تواند منابع زیادی برای آنها به همراه داشته باشد.[/vc_toggle][vc_toggle title=”داشتن وب سایت چه کمکی می‌کند؟”]داشتن یک سایت در دنیای امروز به جرأت می توان گفت از دلایل مهم قدرتمند شدن واحدهای کوچک اقتصادی می باشد و از طریق طراحی سایت این مشاغل و اشخاص می توانند خود را بهتر به مشتریان معرفی کرده و از مشروعیت مناسبی در میان آنها برخوردار باشند و فروش خود را به صورت لحظه ای افزایش دهند.[/vc_toggle][vc_toggle title=”کاربرد وب سایت چیست ؟”]

این جمله به این معنا می باشد که صاحب وب سایت از طراحی و ساخت وبسایت چه منظور و انتظاری دارد و این که قرار است با داشتن یک سایت خوب به چه نتیجه ای برسد ؟

هر کسی از ساخت و طراحی وب سایت منظوری خاص را دنبال می کند ، برخی به دنبال شناخته شدن کسب و کار و تجارت شان هستند و بعضی از افراد دیگر نیز به دنبال فروش محصولات خود به صورت اینترنتی می باشند زیرا این دسته معتقد هستند که از طریق اینترنت راحت تر می توان به فروش محصولات و خدمات پرداخت و دیگر نیاز به مکان و زمان خاصی نیست .

[/vc_toggle][vc_toggle title=”چگونه کار کنم ؟”]

طراحی سایت برای هر شخصی با هر نیتی که دارد یک مسئله اساسی و مهم است و افراد با داشتن یک برنامه ریزی درست و دقیق می توانند از این موضوع استفاده نموده و ان را به بهترین نحو پیش ببرند . تمام این کار ها به خاطر پیشرفت کردن در کار ها می باشد مثلا اگر فردی در زمینه ی فروش محصول و یا خدمات خاصی کار می کند تمایل دارد تا به هر صورتی که شده بازدید کنندگان از سایت خود را افزایش دهد و بیش تر از قبل محصولات خود را بفروشد .

[/vc_toggle][vc_toggle title=”ترافیک وبسایت چیست؟”]

به تعداد بازدیدکنندگان سایت گفته میشود

علاوه بر داشتن سایت باید طرز استفاده صحیح از آن را نیز بدانید و قدرت و توان این را داشته باشید که با کمک روش های گوناگون ترافیک وب سایت تان را افزایش داده و بالا ببرید به عنوان مثال برای وبسایت محتوای جدید و تازه بگذارید و یا از مطالب مناسب و عکس های جذاب استفاده نمایید و در کل کاری کنید که طراحی وبسایت خوب و کاربر پسند داشته باشید .

 

هر چه ترافیک وب سایت خود را به نحوی افزایش دهید از آن طرف باعث می شود تا مشتری ها یتان هم زیاد تر شوند و این برای شما مفید و مناسب خواهد بود زیرا سود زیادی را نسیب تان خواهد کرد

 

[/vc_toggle][vc_toggle title=”تولید محتوا چیست ؟”]امروزه تاکید بیشتر سئو بر تولید محتوا با کیفیت است. تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که رتبه وبسایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. برای همین اکثر مدیران وبسایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص داده اند و سعی می کنند که بلاگ نویسان با تجربه ای را در این زمینه استخدام کنند.[/vc_toggle][vc_toggle title=”مزایا داشتن یک وب‌سایت چیست ؟”]امروز سرعت پیشرفت تکنولوژی در دنیا بسیار بالا است و علاوه بر این روز به  روز زندگی افراد چه بخواهند و چه نه , به تکنولوژی وابسته‌تر می‌ شود. در آینده بخش زیادی از درآمد کسب و کار از طریق معاملات آنلاین یا بازاریابی‌های آنلاین خواهد بود. با استفاده از یک سایت خوب طراحی‌شده می‌­توانید در ذهن مشتری خود، یک شرکت بزرگ و حرفه‌ای ایجاد کنید. بسیاری از وب‌سایت‌های شرکت‌های بزرگ که بد طراحی‌شده را دیده‌ایم که این باعث فاقد اعتبار حرفه­ ای در شرکت‌ها می‌شود. که برای آن ها خوب نیست؛ حتی اگر این شرکت‌ها ده هزار کارمند داشته باشد. حتی نداشتن یک وب‌سایت از داشتن یک وب‌سایت بد بهتر است چون باعث می ­شود در نگاه اول برداشت بدی نسبت به کسب‌وکار شما بشود. یا به این صورت بگوییم که وب‌سایت شما با بازدید کنند سایت شما در مورد کسب‌وکار شما صحبت می‌کند.[/vc_toggle][vc_toggle title=”سئو چیست ؟”]

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:

سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”دامنه چیست ؟”]

نامی اختصاصی در اینترنت میباشد که هر وب‌سایت برای تمایز و قابل دسترس بودن نسبت به سایر وب‌سایت‌ها به خود می‌گیرد مانند google.com

که قسمت اول آن یعنی google نام هر سایت می‌باشد و قسمت دوم آن دامنه گفته میشود دامنه هایی از قبیل :

.com   .ir    .org    .info    

 

[/vc_toggle][vc_toggle title=”طراحی سایت چه کمکی به ما می‌کند ؟”]طراحی سایت و در اختیار داشتن یک وب سایت روش کارآمدی است که باعث گسترش کسب و کارها می‌شود و برای مشتریان نیز مزایای متقابلی را دارد از جمله قدرت مقایسه قیمت‌ها در کمترین زمان و خرید کردن بدون اختصاص زمان زیاد برای بیرون رفتن از منزل یا محل کار. ارائه خدمات 24 ساعته و رقابت آنلاین صاحبان مشاغل از دیگر مواردی است که باعث جذب بازاریان به دنیای اینترنت و طراحی سایت می‌شود. داشتن مشتریان جدید و خریداران خوب از طریق یافتن صفحات وب‌سایت شما توسط آنها باعث رونق کسب و کار می‌شود و همچنین این توانایی را به تجار و بازاریان می‌دهد که ارتباط خود را با مشتریان حفظ کنند و از طرق مختلفی نظیر ایمیل و چت و نظر سنجی با مشتریان در تعامل باشند و از نظرات و نقد و انتقادات آنها آگاه شوند.[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_separator][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column offset=”vc_hidden-lg vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_hoverbox image=”3150″ primary_title=”عضویت در خبرنامه” hover_title=”عضویت در خبرنامه” shape=”square” hover_background_color=”sky” el_width=”40″]

ایمیل خود را در زیر وارد نمایید

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

[/vc_hoverbox][/vc_column][/vc_row]