آموزش

مراحل نوشتن مقاله

مراحل نوشتن مقاله

یکی از مواردی که بسیار حائز اهمیت میباشد نوشتن مقاله هست و در این مطلب میخواهیم نکته کلیدی و خدمتتون برای مراحل نوشتن مقاله اعمال کنم پس خواهشمندم تا پایان مطلب مارا دنبال نمایید .

چرا باید بنویسیم

مهارت نوشتن یک امر مهم میباشد که هر شخصی باید آن را انجام دهد حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که در کل چرا باید این کار انجام شود .

اکثر افرادی که به دنبال توسعه کسب و کار خودشان هستند نیاز دارند تا افرادی یا مخاطبین هدف خودشان را جذب نمایند یکی از عواملی که خیلی موثر میباشد در جذب مخاطب هدف :

نوشتن مقالات آموزشی میباشد .

مقاله چجوری مخاطب هدف جذب میکند

احتمالا تا به کنون کلمه سئو به گوشتون خورده یا شمایی که تخصص بیشتری داری میدونید که به صورت کامل سئو چیست و چه کاربردی دارد .

تعریق سئو :

سئو به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد که با کمک آن میتوانیم به راحتی در رتبه های اول جستجو قرار بگیریم تا بتوانیم توسط افراد بیشتری مورد مشاهده و مطالعه قرار بگیریم .

وقتی مقاله ای را مینویسیم با رعایت چندین المان باید سئو متنمان ینی سئو داخلی آن را انجام دهیم و بعد از آن سئو خارجی که این موارد در کنار هم میتواند ما را به رسیدن به جستجوهای اول گوگل یا هر موتور جستجو دیگه کمک نماید .

وقتی به جستجو های اولیه گوگل نزدیک میشویم میدانیم که مخاطبی مطلب مارا جستجو کرده است که کاملا به آن مطلب یا مقاله نیاز داشته است و پس با یک نتیجه گیری ساده متوجه میشویم که نزدیک ترین مخاطبان به کسب و کار ما ازطریق این جستجوها به ما میرسند .

چگونه مقاله بنویسیم

یک تکنیک کاربردی چه برای شما که نوشتنتان خوب میباشد یا شمایی که نوشتن بلد نیستید :

این تکنیک را به صورت دقیق رعایت نمایید مطمینن به این نتیجه خواهید رسید که بتوانید خودتان از تخصصتان بهترین مقالات را بنویسید .

  • مطالعه مقالات مرتبط به کسب و کارتون
  • شروع به نوشتن کنید
  • اشتراک گذاری مقالاتتان هرچند کوتاه

ویدیوهای رایگان و پولساز را

در اینستاگرام ما مشاهده نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *