طراحی سایت

مشکل چپ چین شدن وردپرس

مشکل چپ چین شدن وردپرس

شاید خیلی از دوستانی که در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌کنند به مشکل چپ چین شدن وردپرس برخورد کرده باشند و البته این اشکال بیشتر برا کسانی اتفاق می‌افتد که سایت خودشان را چند زبانه می‌کنند زمانی که می‌خواهند از زبان اصلی سایت که فارسی (راست چین) می‌باشد به زبان دیگری که چپ چین می‌باشد تغییر بدهند مشکلی در قالب به وجود می‌آید و صفحه سایت به درستی نمایش داده نمی‌شود .
امروز که در حال ایجاد سایتی به چند زبان بودم و بعد از آنکه می‌خواستم زبان سایت را از فارسی به انگلیسی تغییر دهم با مشکل به هم خوردن قالب مواجه شدم که اصلا کاربرپسند نبود.
بعد از اصلاح این مشکل تصمیم گرفتم آموزش حل این خطا را به صورت مقاله‌ای کوتاه در آورده و به اشتراک بگذارم تا دوستانی که این خطا در زمان تغییر زبان برایشان اتفاق می‌افتد براحتی و بدون صرف کمترین زمان این مشکل را برطرف نمایند .

مشکل چپ چین وردپرس

اصلاح خطا

زمانی که به مشکل چپ چین شدن درون سایتتان در هنگام تغییر زبان برخورد کردید :
کافیه به درون فایل های قالب رفته و فایل style.css را پیدا نموده و در قسمتی از کد که در پایین برایتان قرار می‌دهم با تغییر دادن مقادیر چپ و راست به شکل دلخواهتان در سایت برسید :

@media (min-width: 1199px){
.vc_row[data-vc-full-width]{
right:-161px !important;
position: relative !important;
left: -161px !important;
box-sizing: border-box !important;

در قطعه کد بالا اگر قسمت راست Right یا چپ Left بر روی مقدار Auto ذخیره شده بود آن را با اعدادی جایگزین کنید تا مشکل سایتتان برطرف شود و در پایان بدون ایجاد هیچگونه خطایی زبان سایتتان را تغییر دهید .

سیستم تغییر زبان سایت

سیستم تغییر زبان سایت به گونه ای نی‌باشد که شما به راحتی میتوانید سایتتان را چند زبانه کرده تا کاربران به راحتی بتوانند از آن استفاده نمایند البته این سیستم بیشتر برای سایت‌های آموزش زبان یا سایت‌های بین‌المللی کاربرد دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *