آموزش

میکروفن برای تولید محتوا

میکروفن برای تولید محتوا

تولید محتوا ویدیویی در عصر حاضر از موارد بسیار قدرتمندی میباشد که میتواند شمارا در کسب و کارتون موفق بگرداند و البته میکروفن برای تولید محتوا میتواند کمک بسیار فوق العاده ای نماید برای ساخت محتوا جذاب چرا که تاثیر زیادی در جذابیت و کیفیت صدا میگذارد .

صداگذاری چیست ؟

صداگذاری در فیلم در واقع به‌معنای جداسازی یا حذف یا تغییر صدای پس‌زمینه از زبان اصلی فیلم و قرار دادن صدای نو روی فیلم برای رساندن و القای حس فیلم به بیننده یا شنونده است. مرسوم‌ترین این روش در دوبلاژ است.

برای جذاب کردن صوت‌ها نیاز نیست صدای خود را تغییر داده و مانند گوینده‌های رادیو کنید. این کار باعث می‌شود صوت شما مصنوعی جلوه کند. شاید خودتان حس مصنوعی بودن نداشته باشید اما مخاطب بی‌شک متوجه خواهد شد.

تولید صدا با کیفیت

برای تولید صدای با کیفیت نیاز هست که موارد کوچکی را رعایت نماییم به طور مثال استفاده از میکروفون یقه ای یا حتی ساده تر بگم استفاده از هندزفری موبایل که دارای میکروفون باشد کمک بسیار زیادی به شما مینماید در تولید صدای مطلوب .

من ویدیویی رو براتون آماده کردم که توی اون به طوری که بتوانید تاثیر صدای مطلوب را لمس کنید ابتدا صدای ضبط شده توسط دوربین پخش میشود و پس از اینکه میکروفون را روشن میکنم تاثییر جذاب صدا رو لمس نمایید .

 

ویدیوهای پولساز را در

اینستاگرام ما مشاهده نمایید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *