آموزش, تکنولوژی

نصب و مشاهده رتبه جهانی

نصب و مشاهده رتبه جهانی

در این مقاله همانطور که به صورت ویدیویی در اینستاگرام به شما عزیزان آموزش دادیم نحوه نصب و مشاهده رتبه جهانی را به صورت کامل آموزش دهیم و شما عزیزان بتوانید به راحتی آن را انجام دهید .

یکی از مواردی که خیلی مهم میبشد برای افرادی که میخواهند از وضعیت سایت هایی که از آن استفاده میکنند مشاهده رتبه آن ها میباشد تا بتوانند تشخیص دهند رتبه آن ها به چه صورت میباشد و آیا این سایت ها فعال هستند یا خیر ا همین رو خواهشمندیم تا انتهای متن ما را همراهی نمایید تا به شما اموزش دهیم نحوه مشاهده و نصب این قابلیت بسیار عالی .

رتبه جهانی چیست ؟

همانطور که میدانید در اینترنت و در دنیا سایت های زیادی هستند که در حال فعالیت و رقابت هستند و یکی از گزینه هایی که این سایت ها را از هم متمایز میکند رتبه آنها میباشد پس میتوان گفت که رتبه سایت میتواند نمایانگر قدرت و کیفیت آن وب سایت باشد .

الکسا

یکی از سایت هایی که رتبه جهانی سایت ها را به صورت معتبر در اختیار کاربران قرار میدهد الکسا میباشد که میتوانید با آن هم رتبه جهانی و هم رتبه محلی یعنی رتبه کشوری خودتان را مشاهده نمایید .

شروع کار

برای نصب این افزونه ابتدا وارد سایت الکسا شوید  و بعد از آن به انتهای سایت رفته و گزینه GET THE EXTENSION منتظر باشید تا صفحه جدید برای شما باز شود  در صفحه بعد گزینه install alexa browser extension و در صفحه باز شده گزینه accept and install را بزنید در قسمت بالا گزینه continue installation و در انتهای منتظر باشید تا نصب کامل شود و گزینه add را بزنید و در انتها گزینه okay,got it در اینجا کار به اتمام رسیده نصب ماژول بر روی مرورگر شما به درستی انجام شده است .

 

مشاهده رتبه

برای اینکار سایت مورد نظرتان را باز نمایید و در قسمت بالا سمت راست همانند تصویر گزینه مربوطه را کلیک نمایید تا بتوانید رتبه جهانی و رتبه ایران سایت را مشاهده نمایید .

نصب و مشاهده رتبه جهانیامیدوارم که از این آموزش بهره کامل را ببرید .

 

آموزش های رایگان و پولساز را

در اینستارگام ما دنبال نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *