آموزش

نکات مفید درباره اینستاگرام

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

نکات مفید درباره اینستاگرام

امروزه اینستاگرام با توجه به پیشرفتی که نسبت به رقبای خود داشته و هر روز در حال بروز نمودن خودش میباشد میتوان گفت یکی از شبکه های پر بازده برای هر فرد یا کسب و کاری می‌باشد پس خیلی خوب و مفید می‌باشد اگر بتوانیم صفحه قدرتمندی در این زمینه داشته باشیم  البته با رعایت نکات مفید درباره اینستاگرام .

داشتن یک صفحه حرفه ای نیاز به رعایت موارد مهمی میباشد که در ادامه درباره آن ها توضیح خواهیم داد .

نکات مفید درباره اینستاگرام1- محتوای جذاب و با کیفیت

یکی از مواردی که از نظر اینستاگرام و همچینین کاربرانش بسیار اهمیت دارد محتوای جذاب و با کیفیت می‌باشد پس حتما این نکته را رعایت نمایید و همیشه برای تولید محتوایی قدرتمند زمان بگذارید چرا که هرچقدر پست هایتان جذاب تر باشند توسط کاربرن بیشتر مشاهده میشوند و حتی باعث افزایش دنبال کننده و لایک و کامنت میشود .

2- پست های منظم

دومین موردی که برای تقویت صفحه اینستاگرام خودتان باید رعایت نمایید این میباشد که به صورت منظم پست بگذارید و آن را به حال خودش رها نکنید و چرا که اینستاگرام پست های تازه منتشر شده را بیشتر در حال نمایش قرار میدهد و این امر باعث میشود که فالورهای شما کاهش پیدا نکنند .

البته این نکته را هم رعایت نمایید که بیش از اندازه هم پست گذاشتن باعث اذیت فالورهای شما میشود ممکن است تاثیر منفی داشته باشد .

3- پست به موقع

همیشه در انتشار پست هایتان دقت خاصی به خرج دهید و با استراتزی پست بگذارید مثلا پست هایتان را به موقع منتشر نمایید تا بازده هی بیشتری داشته باشد و توسط کاربران بیشتری مشاهده شود .

مثلا زمانهایی رو در نظر بگیرید که کاربران بیشتر درون اینستاگرام هستند نه زمان هایی که کاربران خواب یا مشغول کار هستند البته این قابلیت(insights) را اینستاگرام برای کاربرانش فراهم آورده تا بتوانند فعالیت فالوورهایشان را مشاهده نمایند و در زمان مناسب پست خود را منتشر نمایند .

4- استفاده مناسب از هشتگ ها

هشتگ قابلیتی هست که میتواند پست شمارو به دست افرادی که دنبال مطالب مرتبط هستند برساند .

پس میشه گفت گذاشتن هشتگ مناسب و مرتبط می‌تواند بسیار مفید باشد تا کاربران جدیدی پست های شمارو مشاهده نمایند و همانطور که در موارد قبلی گفتیم رعایت درست این موارد در کنار هم باعث افزایش بازدید و فالوور میشود .

5- پروفایل و بیوی کامل

احتمالا اولین چیزی که وقتی وارد پیجی می‌شویم به آن توجه میکنیم بیو پیج میباشد پس بسیار مفید می‌باشد که از بیو کاملی برخوردار باشیم .

البته این کامل بودن به معنی توضیحات طولانی نمیباشد و تنها کافیست جواب یک سوال را در آن تایپ نمایید این سوال و بپرسید و جواب آن را در بیو تایپ نمایید :

این پیج چه چیزی به من میدهد ؟

این کار باعث میشود تا کاربران با مشاهده آن به درستی پیج مورد نظرشان را دنبال نمایند .

6- ربات گونه نباشید

اینکه نباید از بات ها برای تقویت پیجمان استفاده نماییم امری مهم میباشد که با توجه به سختگیری هایی که اینستاگرام برای بات ها در نظر گرفته است استفاده از آن ها نه تنها باعث پیشرفت نمیشود بلکه باعث ضربه منفی از طرف اینستاگرام میشود .

همانگونه که گفتیم از بات ها استفاده نکنیم خودتان هم به صورت ربات گونه عمل نکنید .

همانطور که میدانید ربات ها با انتشار کامنت های از قبل تعریف شده تنها باعث فعالیت میشوند و شما نباید اینگونه باشید و کامنت مرتبط با پست از اهمیت بالایی برخوردار میباشد به طوری میتوان گفت حس تعامل در اینستاگرام بسیار مفید میباشد .

ما را در اینستاکرام دنبال نمایید

با آموزش های دنیای وب زندگیتان را متحول نمایید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]JTNDc3R5bGUlM0UuaF9pZnJhbWUtYXBhcmF0X2VtYmVkX2ZyYW1lJTdCcG9zaXRpb24lM0FyZWxhdGl2ZSUzQiU3RC5oX2lmcmFtZS1hcGFyYXRfZW1iZWRfZnJhbWUlMjAucmF0aW8lN0JkaXNwbGF5JTNBYmxvY2slM0J3aWR0aCUzQTEwMCUyNSUzQmhlaWdodCUzQWF1dG8lM0IlN0QuaF9pZnJhbWUtYXBhcmF0X2VtYmVkX2ZyYW1lJTIwaWZyYW1lJTdCcG9zaXRpb24lM0FhYnNvbHV0ZSUzQnRvcCUzQTAlM0JsZWZ0JTNBMCUzQndpZHRoJTNBMTAwJTI1JTNCaGVpZ2h0JTNBMTAwJTI1JTNCJTdEJTNDJTJGc3R5bGUlM0UlM0NkaXYlMjBjbGFzcyUzRCUyMmhfaWZyYW1lLWFwYXJhdF9lbWJlZF9mcmFtZSUyMiUzRSUzQ3NwYW4lMjBzdHlsZSUzRCUyMmRpc3BsYXklM0ElMjBibG9jayUzQnBhZGRpbmctdG9wJTNBJTIwNTclMjUlMjIlM0UlM0MlMkZzcGFuJTNFJTNDaWZyYW1lJTIwc3JjJTNEJTIyaHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuYXBhcmF0LmNvbSUyRnZpZGVvJTJGdmlkZW8lMkZlbWJlZCUyRnZpZGVvaGFzaCUyRjI3ZjhJJTJGdnQlMkZmcmFtZSUyMiUyMGFsbG93RnVsbFNjcmVlbiUzRCUyMnRydWUlMjIlMjB3ZWJraXRhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4lM0QlMjJ0cnVlJTIyJTIwbW96YWxsb3dmdWxsc2NyZWVuJTNEJTIydHJ1ZSUyMiUzRSUzQyUyRmlmcmFtZSUzRSUzQyUyRmRpdiUzRQ==[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *