طراحی سایت

وب سایت چیست ؟

وب سایت چیست ؟

امروزه احتمالا هر فردی یک یا چندین وب سایت را مشاهده نموده است البته در دنیای امروز کار کردن با وب سایت‌ها و استفاده از خدمات آن‌ها به مراتب ساده‌تر شده است .
در مقاله امروز می‌خواهیم توضیح کامل و مفیدی را درباره اینکه وب سایت چیست را برای شما ارائه بدهیم .

در ابتدا قبل از هر صحبتی به تعریفی مختصر درباره اینکه وب سایت چیست میپردازیم :
یک وب سایت به صفحه یا مجموعه‌ای از صفحه‌ها که مربوط به شخص یا شرکت یا هر کسب و کاری می‌باشد گفته می‌شود , با اتصال به اینترنت و رفتن به آدرس آن وب سایت می‌توانید صفحات آن را مشاهده نمایید .

پس می‌توان گفت یک وب سایت درگاه مناسبی برای معرفی هر کسب و کاری باشد از همین رو هر مخاطبی می‌تواند به راحتی اطلاعات کافی درباره سایت مورد نظر کسب کرده و به مشتری تبدیل شود .

کاربرد وب سایت

وب سایت چیست

در دنیا امروز با توجه به اینکه اکثر افراد از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و اکثر اوقات در اینترنت مشغول کسب اطلاعات یا گذراندن وقتشان می‌باشند و اکثر

 

کارها و حتی خریدهایشان را از طربق اینترنت انجام می‌دهند که در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنند , وجود یک وب‌سایت می‌تواند کمک زیادی برای تبلیغات یک کسب و کار باشد .

امروزه دیگر برای راه‌اندازی یک کسب و کار افراد هزینه برای خرید یا اجاره چند دهنه مغازه نمی‌کنند چرا که تجارت خود را در بستر اینترنت شروع می‌کنند و به عنوان یک تاجر الکترونیک شناخته می‌شوند و به راحتی محصولات و خدمات خود را در سراسر ایران به اشتراک می‌گذارند . به این صورت که حوزه کاری و فروش خود را از محدودیت در یک منطقه خارج نموده و فروش گسترده را در سراسر ایران و حتی جهان آغاز می‌نماید .

 

سایت ایستا و پویا

در اینجا میخواهیم در باره سایت ایستا و پویا صحبت کنیم .
سایت ایستا یا استاتیک به سایت هایی گفته می شود که قابلیت ایجاد تغییر بعد از اجرای آن وجود ندارد
و برای تغییر دادن نیاز به داشتن دانش طراحی وب می باشد .
این گونه سایت ها معمولا با Html طراحی و اجرا میشود مناسب برای فعالیت هایی می باشد
که تنها میخواهند اطلاعاتی یکسان و همیشگی در سایت خودشان به نمایش بگذارند و اما برای فعالیت هایی که دائما نیاز به ایجاد تغییر و تولید محتوا دارند مناسب نمی باشد .
اما سایت های پویا یا داینامیک به سایت هایی گفته می شود

برای مطالعه ادامه متن و دانلود فایل پی دی اف مقاله و همچنین مشاهده ویدیو به این لینک مراجعه نمایید .

راه‌اندازی وب سایت

برای راه‌اندازی وب سایت شما نیاز به دامنه و هاست دارید که می‌توانید آن را از سایت‌های مختلف خریداری نمایید تا بتوانید یک وب سایت را راه اندازی نموده .
البته در کنار این‌ها نیاز به یک متخصص می‌باشد که بتواند سایت را به دلخواه شما طراحی نموده تا بتوانید بهره مفید و کامل را از آن ببرید .

در راستای طراحی وب‌سایت گروه وب تک می‌تواند شما را راهنمایی نموده و در این مسیر شما را همراهی نماید :

برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 09912501574 تماس حال نمایید .

مقاله طراحی سایت در پنج مرحله را مطالعه نمایید .

نحوه مشاهده وب سایت

در این مطلب قصد آموزش وارد شدن به یک وب‌سایت را توسط دوستانی که به تازگی از اینترنت استفاده می‌کنند و میخواهند بدانند چگونه وارد یک سایت شویم .
برای وارد شدن آسان به یک سایت تنها کافیست مرورگر خود را باز کرده سپس به دنبال نواری که در قسمت بالای مرورگر شما قرار دارد بگردید و در آن قسمت نام وب‌سایت خود را به درستی وارد نمایید و سپس دکمه وارد شدن یا علامت کنار نوار مرورگر را زده تا وارد سایت شده و در ادامه همین پست به صورت تصویری مراحل چگونه وارد سایت شویم را بخوانید .

برای مشاهده آموزش تصویری به این لینک مراجعه نمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *