ناصر ابراهیمی

ناصر ابراهیمی , من متولد تهران و اصالتا کورد هستم . عمری که گذشت همه حاصل تجربه های تلخ و شیرین بودند و تا به حال آموختم که تجربه را تجربه کردن اشتباه هست و از یه سنی به بعد تصمبم گرفتم که از تجربه دیگران استفاده نمایم و همیشه به دنبال یادگیری و بهتر شدن بودم و البته گفتن این نکته هم ارزشمند میباشد :

ناصر ابراهیمی

کسب تجربه به خودی خود ارزشمند هست ولی خب تجربه بد باعث از بین رفتن زمان بسیاری می‌شود پس باید از تجارب دیگران استفاده نماییم ولی خب این نکته که از تجربه چه کسی برای ادامه راه زندگیمان استفاده کنیم مهم تر می‌باشد .

توی یکی از کتاب هایی که مطالعه میکردم نوشته بود زندگی انسان ها وابسته به 5 نفر اصلی و نزدیک زندگیشان میباشد پس میشه برداشت خوبی از این جمله داشت این خیلی مهم هست که از تجربه چه افرادی میخواهیم استفاده کنیم یا به نوعی با چه افرادی نشست و برخواست داریم .

پیشنهاد میکنم برای استفاده از تجارب افراد حتما افراد موفق در حوزه مربوط به خودتان استفاده کنید:

به طور مثال یک فوتبالیست باید از تجارب یک فوتبالیست حرفه ای استفاده نماید نحوه استراحت کردن نحوه خوراک و خیلی از موارد دیگر .

مشاوره درست

از یه جایی به بعد دیگه تصمیم گرفتم که خودم باشم و به اون اهدافی که دارم برسم و بهترین تصمیم این بود که افراد ضعیف را کنار بگذارم و برای رسیدن به اهدافم بجنگم .

جایگاه

بعد از گذشت چند سال از تاسیس مجموعه فناوری وب هم اکنون در حال بروزرسانی و یادگیری بهتر هستم تا به جایگاه واقعی که به من تعلق داره برسم

درسته هیچ چیزی به سادگی به دست نخواهد آمد ولی فعالیت مستمر و درست می‌تواند هر کسی را در رسیدن به موفقیت کمک نماید .

همه روزه در حال یادگیری هستم و حتما اونها رو با شماها به اشتراک میگذارم .

تحصیلات

خیلی از دوستان درباره تحصیلاتم سوال کرده بودن اینکه من لیسانس دارم یا فوق لیسانس قطعا تاثیری بر درآمد من نخواهد داشت البته که مدرک بالاتر به شرط با علم بودن عالی می‌باشد .

تعریف علم و سواد در دنیای امروز کاملا فرق کرده در زمان قدیم هر کسی که مدرک تحصبلی داشت با سواد به شمار میومد ولی در حال حاضر میتواند اینگونه سواد و علم و تعریف کرد هر آن کس که بتواند از علم و توان خود کسب درآمد نماید با سواد است .

پس چه مدرک دانشگاهی داری چه نداشته باشی میتونی کسب درآمد کنی و از توانایی خودت به بهترین شکل ممکن در دنیای امروز استفاده کنید.

خلاصه مطلب

من ناصر ابراهیمی بنیانگذار فناوری وب (webtechs) در خدمت شما هستم تا هر آنچه را که نیست به هستی تبدیل کنیم تا از قدرت وب برای زندگی بهتر در دنیایی متفاوت استفاده نماییم .

فردای ما , آیینه افکار حال ماست

مثبت بیاندیشید

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید

09912501574