آموزش, طراحی سایت

آموزش اضافه کردن نقشه گوگل در سایت وردپرسی

آموزش اضافه کردن نقشه گوگل در سایت وردپرسی

در دنیای امروز با توجه به این که افراد زیادی از اینترنت درون کامپیوتر یا موبایل هایشان استفاده میکنند خیلی کاربردی میباشد که از این قابلیت درون سایتمان استفاده نماییم , پس تا انتها با ما همراه باشید تا آموزش اضافه کردن نقشه گوگل در سایت وردپرسی را برای شما ارائه دهیم .

اهمیت انجام اینکار در بهبود سئو محلی میباشد و به راحتی مرورهای قبلیمان را میتوانند بررسی نمایند و همینطور کاربران به راحتی میتوانند مسیریابی را انجام دهند .

اضافه کردن نقشه گوگل

به دو روش میتوانیم اینکار را انجام دهیم :

  • اضافه کردن از طریق نقشه
  • اضافه کردن از طریق افزونه

اضافه کردن از طریق نقشه

خب اولین روشی که آموزش آن را ارائه میدهیم اضافه کردن از طریق نقشه گوگل میباشد برای اینکار در ابتدا لازم هست وارد این سایت شوید  و همانند تصویر زیر قسمتی از نقشه را که تمیل به اضافه کردن دارید را انتخاب نمایید و سپس در قسمت چپ تصویر گزینه share را کلیک نمایید و در ادامه پنجره ای باز میشود که شنا در قسمت بالا تب embed a mao را انتخاب نمایید و در نهایت کد موجود را کپی نمایید و در فضای مورد نظر سایتتان قرار دهید .

آموزش اضافه کردن نقشه گوگل در سایت وردپرسی

 

قرار دادن به کمک افزونه

خب به کمک این روش میتوانید به راحتی توسط یک افزونه این کار را انجام دهید و به وسیله آن نقشه گوگل را در سایت وردپرسی خودتان قرار دهید .

اگر علاقمند هستید درباره افزونه بیشتر بدانید این مقاله را مطالعه نمایید .

درابتدا باید افزونه mappress map for wordpress را به سایتتان اضافه نموده و در قسمت مربوطه میتوانید با اضافه کردن این ابزارک از آن استفاده نمابید .

 

آموزش های رایگان درباره فناوری وب

در اینستاگرام ما مشاهده نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *