آموزش, دسته بندی نشده

استایل نظرات در وردپرس

استایل نظرات در وردپرس

آیا می خواهید استایل نظرات در وردپرس در سایتتان را تغییر دهید؟ بخش نظرات سایت به دلیل اینکه باعث ارتباط بین مدیر سایت و مخاطبان و کاربران است یکی از مهم ترین بخش های سایت می باشد. کاربران با بیان نظرات خود به شما کمک می کنند تا یک سایت ایده آل داشته باشید و راحت تر نواقص موجود را درک کنید. حال با نحوه استایل دهی به فرم نظرات در وردپرس, کاربران سایت را به گذاشتن دیدگاه تشویق و ترغیب کنید.

نحوه استایل دهی به فرم نظرات در وردپرس

قالب های وردپرس, نما و ظاهر سایت را کنترل می کنند و به آن زیبایی می بخشند. هر قالب وردپرس دارای چندین فایل از جمله فایل های قالب, فایل توابع, جاوا اسکریپ و شیوه نامه یا همان CSS است. شیوه نامه ها دارای قوانین CSS برای همه المان های مورد استفاده به وسیله پوسته وردپرس است. شمامی توانید CSS سفارشی خود را بیافزایید تا قوانین استایل خود را لغو نمایید.

روش های استایل دهی به فرم نظرات در وردپرس

در فایل های قالب فایلی به نام comments.php وجود دارد که از این فایل برای نمایش نظرات و فرم دیدگاه در مطلب سایت استفاده می شود. برای فراخوانی فرم نظرات در وردپرس باید از کد زیر استفاده کرد:

lt;?php comment_form(); ?&gt&

به طور پیش فرض این تابع فرم نظرات را به سه فیلد متنی نام, ایمیل و وبسایت, همچنین یک باکس برای نوشتن متن نظرات, یک کادر برای تطابق GDPR و دکمه ارسال تقسیم می کند. به راحتی می توانید هر کدام از این فیلد ها را با ساده ترین کلاس های پیش فرض CSS تغییر دهید. در زیر لیستی از کلاس های پیش فرض CSS که در وردپرس به هر فرم نظر می افزاید را مشاهده می کنید.

#respond { }

 

#reply-title { }

 

#cancel-comment-reply-link { }

 

#commentform { }

 

#author { }

 

#email { }

 

#url { }

 

#comment

 

#submit

 

.comment-notes { }

 

.required { }

 

.comment-form-author { }

 

.comment-form-email { }

 

.comment-form-url { }

 

.comment-form-comment { }

 

.comment-form-cookies-consent { }

 

.form-allowed-tags { }

 

.form-submit

برجسته کردن فیلد فعال در فرم نظرات

برجسته کردن فیلد فعال در فرم نظرات باعث دسترسی راحت کاربران می شود. همچنین باعث بهتر شدن فرم نظرات در وردپرس در گوشی های موبایل می شود. در این صورت کاربران می دانند که کدام فیلد فعال است و باید اطلاعات آن را پر کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *