آموزش

افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت

یکی از مواردی که بسیار اهمیت دارد در میان مدیران کسب و کارهای اینترنتی افزایش ترافیک سایت میباشد که بالا بودن آن ارتباط مستقیمی دارد با توسعه کسب و کار آنان که این امر میتواند فروش آنان را بالا ببرد .

ترافیک سایت چیست ؟

به تعداد کاربرانی که به سایت شما مراجعه میکنند ترافیک سایت گفته میشود و هر چه این تعداد بیشتر باشند یعنی سایت شما از ترافیک بیشتری برخوردار میباشد .

اتوبانی را در نظر بگیرید به خودروهایی که در حال حرکت هستند دقت نمایید و عوارضی را هم در نر بگیرید اگر آن ورودی سایت شما باشد و خودرو ها تعداد کاربرانی باشند که وارد سایت شما میشوند .

اگر این اتوبان دارای ترافیک سنگینی شود و خودروهای زیادی بخواهند از آنجا عبور کنند و اگر این اتوبان با مشکل برخورد نماید و نتواند ترافیک را رونده نماید باعث عصبانیت رانندگان خواهد شد و آنان مسیر دیگری را برای رفت و آمد انتخاب میکنند .

سایت هم دقیقا به همین صورت میباشد باید دقت نماییم که از ترافیک سایتمان بهترین بهره را ببریم و نکات مهمی را رعایت نماییم تا افراد با ورود به سایت ما به مشکل سرعت و لود نشدن برخورد نکنند.

چکار کنیم که به مشکل برخورد نکنیم ؟

موارد بسیاری هستند که ما باید رعایت نماییم تا به این مشکل برخورد نکنیم .

از مهمترین موارد میتوانیم به هاست و ارائه دهنده هاستمان اشاره کنیم که باید از شرکت های معتبری هاست را خریداری نماییم و همینطور هاستی را انتخاب نماییم نسبت به کسب و کارمان و مراجعه کنندگان همزمان به سایتمان .

مورد دیگری که از اهمیت زیادی برخوردار مباشد سرعت لود سایت هست که هرچقدر سایت سبک تر باشد زودتر لود میشود و کاربران از لود شدن آن احساس خستگی نخواهند کرد .

چرا که دیر لود شدن باعت کلافگی در کاربران خواهد شد و امکان دارد مسیر جستجو خود را تغییر دهند .

سرعت اجرا سایت هم به رعایت موارد بسیار زیادی بستگی دارد تا بتوانبم از سرعت مناسبی برخوردار باشد .

 

کلی آموزش رایگان را

در اینستاگرام ما مشاهده نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *