اینستاگرام, کسب و کار

اینستاگرام یا مغازه

اینستاگرام یا مغازه

این روزها شاید سوال خیلیاز عزیزان این باشد که در واقع اینستاگرام یا مغازه بهتر میباشد برای کسب و کار و هحتی خیلی از افراد درباره اینکه اصلا اینستاگرام میتواند با مغازه برابری کند یا نه اطلاعی ندارند از همین رو لطفا تا انتها با ما همراه باشید تا به طور کامل این مورد را بررسی نماییم .

چرا باید مقایسه انجام شود

در ابتدا شاید به ذهن خیلی از شما برسد که چرا اصلا باید اینستاگرام را با یک مغازه مقایسه کرد ؟!!

مغازه یک فضای فیزیکی ولی اینستاگرام در اینترنت و داخل موبایل و کامپیوتر میباشد …

شاید بین این دو مورد تفاوت بسیار زیاد باشد اما ما میخواهیم نحوه عملکرد این دو را در هر کسب و کاری مقایسه نماییم :

مگه اینستاگرام چیکار میکنه

ببینید دوستان مغازه ای را در نظر بگیرید که در محله ای میباشد و در اون مغازه هر شغلی را میتونیم در نظر بگیریم به طور مثال ما فروشگاه پوشاک را در نظر میگیریم

خب همونطور که گفتیم فروشگاه در محله ای میباشد و بازدید مغازه قطعا از افراد همان محل میتونه باشه و خرید هم به نیاز همانجا اتفاق میوفته

اما اینستاگرام شما در هرنقطه ای از ایران که حضور داشته باشید در هر کجای ایران میتونن محصولاتتون را مخطبان ببینند

خب اولین گزینه میتونیم به تعداد بازدید کننده ها از مغازه و اینستاگرام اشاره کنیم که خب قطعا بازدید از اینستاگرام خیلی بیشتر از یک مغازه هست حتی اگه مغازه در بهترین نقطه بازار باشه .

سرمایه گذاری میتوان نکته بعدی در مقایسه این دو باشد

به طور خلاصه اگه بخوایم عنوان کنیم بسته به هر منطقه و محله راه اندازی یک مغازه نیاز به سرمایه دارد که این سرمایه باید در موارد متعددی خرج شود در صورتی که در اینستاگرام شما بدون سرمایه و تنها با یک گوشی موبایل میتونی کار خودتو شروع کنی سرمایه اصلی که شما در اینستاگرام میزاری وقت شماست .

البته این به این معنا نمیباشد که شمایی که مغازه داری داری مسیر اشتباهی رو میری نه این یعنی شمایی که کسب و کار داری در کنارش حتما پیج اینستاگرام خودتو راه اندازی کنی و از اون استفاده کنی .

این بسیار مفید میباشد برای اون دسته از دوستانی که برای شروع کار سرمایه ندارن و این و مطمین باشید که بدون سرمایه هم میشود در حال حاضر به در آمد ها فوق العاده به کمک اینستاگرام رسید.

 

لطفا این ویدیو رو درباره بازدید اینستاگرام یا مغازه مشاهده نمایید

همینطور مارو در اینستاگرام دنبال نمایید

بهتون قول میدم کمکتون کنم به درآمدهای خوبی برسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *