تکنولوژی, طراحی سایت

بررسی افزونه ووکامرس

بررسی افزونه ووکامرس

دوستان امروز براتون مقاله ای و آماده کردیم درباره بررسی افزونه ووکامرس ، در حال حاضر با توجه به رشد روز افزون استفاده مردم از اینترنت و اینکه دیگه مردم علاقه دارن بیشتر خریدهاشونو اینترنتی انجام بدن
نیاز به راه اندازی کسب و کار اینترنتی به شدت احساس میشود و این کسب و کار اینترنتی نیاز داره که یک فروشگاهی داخل اون هم داشته باشه که کاربران بتونن به راحتی از اون خرید کنن .
پس با صحبت های بالا به این نتیجه میرسیم که ووکامرس یک افزونه فروشگاهی هست و برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیاز به استفاده از آن داریم .

بررسی افزونه ووکامرس

چرا ووکامرس

با توجه به قدرت بالای ووکامرس در راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی نیاز به استفاده از آن به شدت احساس میشود .
ووکامرس به راحتی فارسی میشود و میتوانیم از قیمت ها و استان های ایران استفاده کنیم و به راحتی با کاربرانمون برای فروش محصولمون در ارتباط باشیم .
البته این امر منوط به این هست که در کنار افزونه ووکامرس ، افزونه ووکامرس فارسی رو نیز نصب نماییم چرا که در غیر این صورت تماما به صورت نامتعارف میباشو استفاده از آن در کشورمان نامناسب میباشد .
پس همگام سازی آن در کشورمان از اهمیت بالایس برخوردار میباشد و یکی از مزیت های خوب آن برای استفاده میباشد .
در ووکامرس میتونیم محصولاتمون و مدیریت کنیم به راحتی محصول ایجاد نماییم برای آن گالری عکس محصول و همچنین توضیحاتی درباره آن قرار دهیم تا کاربران به راحتی برای خرید آن تصمیم گیری نمایند .

انبارداری

یکی از مزیت های دیگه ووکامرس اینه که به راحتی میتونی انبار داری انجام بدی ، تعداد موجودیتو در نظر میگیره
نسبت به اون به کاربران محصول میفروشه به طور مثال اگر موجودی شما ۱۰ عدد باشد کاربر ۱۱ عدد از محصول را سفارش دهد برای آن ثبت نمیکند و همچنین میتوانیم برای قیمت ها تخفیف ویژه قرار دهیم یا حتی از کوپن تخفیف استفاده نماییم
خیلی از مزیت های دیگه این ها مواردی هستند که هر کسی و مجبور به استفاده از ووکامرس میکنند .

چرا فروشگاه اینترنتی

در یک جمله کوتاه میگم که در فروشگاه اینترنتی شما یکبار برای کیفیت محصولت توضیح آماده میکنی و در سایتت قرار میدی و با اون یکبار هزاران کاربر اون و میبینن ولی در فروشگاه سنتی باید به ازای هر مشتری یکبار کیفیت محصول و توضیح بدی این یک مزیت فوق العاده در امر فروشگاه اینترنتی میباشد .

 

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید

کلی آموزش رایگان براتون آماده کردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *