آموزش

سایت ساخت اینترو

سایت ساخت اینترو

یکی از راههای فوق العاده برای جذب مخاطب تولید محتوای جذاب میباشد در این مقاله سایت ساخت اینترو کلیپ را به شما معرفی میکنم که بتوانید محتوای خودتان را جذاب نمایید .

اینترو کلیپ چیست ؟

در ابتدا محتوای ویدیویی معمولا کلیپ هایی با طرح های گرافیکی قرار گرفته میشود که به آنها اینترو کلیپ گفته میشود که نمایانگر خدمات یا کسب و کار هر شخصی میباشد .

چجوری محتوای جذاب تولید نماییم

راه های بسیار زیادی برای تولید محتوای جذاب وجود دارد که درباره برخی از آن ها و آموزش های آن را برای شما در سایتمان و اینستاکراممان منتشر نموده ایم که میتوانید از آن ها و همچنین از این آموزش برای تولید محتوا جذاب استفاده نمایید .

یکی از این  راه کارها ساخت اینترو کلیپ میباشد برای ایجاد محتوا جذاب در اینجا سایتی را به شما معرفی مینماییم که با ورود به آن به راحتی میتوانید در کمترین زمان اینترو کلیپ اختصاصی خودتان را تولید نمایید .

اگر تخصص بیشتری در این زمینه داشته باشید میدانید که ساخت اینترو نیاز به تخصص فراوانی دارد و زمان بیشتری را باید صرف نمایید تا آن را تولید نمایید .

از طرف دیگر راهکاری که پیشنهاد میکنیم با استفاده از مدلهای از قبل آماده میتوانید این کار را به راحتی انجام دهید و موزیک و متن و تصویر و بسیاری موارد دیگر را تغییر دهید و ویدیو اختصاصی خودتان را تولید نمایید .

برای شروع ابتدا وارد سایت panzoid.com شوید و  بعد از اجرای سایت میتوانید مدل های متفاوتی از قبل آماده را ببینید و بهر کدام از آنها را انتخاب نمایید و تغییرات مورد نظراتان را اعمال نمایید .

 

کلی آموزش رایگان را

در اینستاگرام ما مشاهده نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *