طراحی سایت

طراحی وب سایت پزشکی

طراحی وب سایت پزشکی

با طراحی وب سایت پزشکی , تحولی نو در ارائه خدمات ایجاد کنید .
استفاده از اینترنت و خدمات آنلاین, هر روز در دنیا و به خصوص در کشور ما ایران در حال رشد است و مردم ترجیح می دهند به جای روش های سنتی, در خانه خود بمانند و از خدمات آنلاین استفاده کنند. در این میان یکی از مهم ترین خدماتی که باید به صورت آنلاین ارائه شود خدمات پزشکی و درمانی است.

*

در گذشته مردم برای دریافت خدمات پزشکی و درمانی, به مطب پزشکان مراجعه می کردند و ساعت ها منتظر می ماندند تا نوبت آن ها برسد و معاینه شوند, اما امروزه مردم به خاطر مشغله ها و امکاناتی که وجود دارد, کم حوصله شده اند و می خواهند در کم ترین زمان خدمات مورد نیاز خودشان را دریافت کنند.

امروزه مردم ترجیح می دهند به جای منتظر شدن در مطب دکتر, از قبل برای دریافت خدمات پزشکی مورد نیاز خود, هماهنگی های لازم را انجام بدهند تا دیگر در صف معطل نشوند و زمان خود را از دست ندهند.

*

خوشبختانه اینترنت یک بستر عالی را برای این کار فراهم کرده است و پزشکان, بیمارستان ها و کلینیک های درمانی می توانند به راحتی کارهای دریافت نوبت و ارتباط با بیماران خود را با داشتن یک وب سایت پزشکی آسان کنند.

اگر شما یک پزشک یا صاحب کلینیک پزشکی هستید و می خواهید برای کلینیک یا مطب خود یک وب سایت پزشکی طراحی کنید, این مطلب می تواند به شما کمک کند.

امکانات مورد استفاده در طراحی وب سایت پزشکی

وب سایت های پزشکی به خاطر تعامل بالا با مخاطبان و مشتریان شما, باید امکانات منحصر به فردی داشته باشند و از کارایی مناسبی برخوردار باشند.

برای طراحی وب سایت پزشکی مناسب, امکاناتی مورد استفاده قرار می گیرند که مهم ترین این امکانات به شرح زیر است:

1- امکان رزرو یا تعیین وقت ملاقات با پزشک:

یکی از مهم ترین امکاناتی که وب سایت پزشکی باید به آن مجهز باشند, امکان تعیین وقت ملاقات با پزشک است. با این امکان, مشتریان شما می توانند در زمان و تاریخی که خودشان راحت تر هستند وقت ملاقات با شما را دریافت کنند. همچنین شما نیز می توانید با چک کردن وب سایت خودتان, زمان های ملاقات رزرو شده را مشاهده کنید و برنامه ریزی مناسبی برای زمان خود داشته باشید.

2- معرفی تخصص ها و بیوگرافی پزشک یا پزشکان:

یکی دیگر از امکاناتی که یک وب سایت پزشکی مناسب باید داشته باشد, امکان معرفی تخصص ها و بیوگرافی پزشکان در بخش خاصی است. این بخش کمک می کند بیماران با شما و سایر پزشکان همکارتان به خوبی آشنا شوند و همچنین برای شما نیز می تواند اعتبار بیشتری ایجاد کند.

3- بخش مقالات و وبلاگ:

برای داشتن یک وب سایت پزشکی غنی و مناسب, داشتن بخش وبلاگ و مقالات ضروری است. این بخش دو مزیت دارد که یکی از آن ها کمک به بیماران فعلی و وفادار سازی آنان است و مزیت دوم هم جذب مشتریان جدید برای شما است.

4- گالری و نمونه کار:

بخش گالری و نمونه کار برای نمایش تصاویر و نظرات بیماران قبلی, بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و این بخش می تواند باعث ایجاد اعتماد در بازدید کنندگان جدید وب سایت شما شود.

5- امکان پرداخت آنلاین:

ممکن است شما بخواهید در هنگام رزرو وقت توسط بیماران, هزینه ویزیت را هم دریافت کنید که این امکان باید در طراحی وب سایت پزشکی لحاظ شود. این امکان می تواند از مراجعه نکردن بعضی از بیماران و ضایع شدن حق بیماران دیگر و همچنین اتلاف زمان شما جلوگیری کند.

6- امکان ثبت نام کاربران:

وجود امکان ثبت نام کاربران در وب سایت پزشکی, کمک می کند کاربران شما بتوانند در وب سایتتان ثبت نام کنند, تاریخچه مراجعات خود را ببینند یا وقت های تعیین شده خود را تغییر دهند.

7- امکان ایجاد آزمون:

با امکان داشتن آزمون آنلاین, شما می توانید از بیماران خود که وقت ملاقات تعیین کرده اند, سوالاتی را بپرسید تا با مشکلات بیمار آشنایی داشته باشید. با این امکان هنگام مراجعه بیمار, زمان کمتری از شما گرفته خواهد شد, در نتیجه می توانید بیماران بیشتری را ویزیت کنید.

8- فرم دریافت مشاوره یا ویزیت غیر حضوری:

این امکان می تواند در آمد شما را افزایش دهد و کمک کند بدون اینکه نیاز به مراجعه حضوری بیمار وجود داشته باشد بیماران خود را ویزیت کنید.

9- امنیت:

یکی از مهم ترین نکات در طراحی وب سایت پزشکی, داشتن امنیت مناسب این وب سایت ها است, وب سایت پزشکی به خاطر وجود پرونده های بیماران و مشخصات خصوصی آنان, از حساسیت زیادی برخوردار  است و باید امنیت مناسبی را داشته باشد تا در برابر هک و سرقت اطلاعات ایمن باشد.

10- واکنش گرایی:

افراد ممکن است با گوشی یا کامپیوتر به وب سایت شما مراجعه کنند, بنابراین مهم است که وب سایت شما قابلیت واکنش گرایی مناسب داشته باشد تا به اندازه صفحه نمایش مختلف تغییر کند. اگر وب سایت شما واکنش گرا نباشد, خیلی از کاربران که با موبایل به وب سایتتان مراجعه می کنند را از دست خواهید داد.

11- امکان اتصال به اپلیکیشن موبایل:

ممکن است شما بخواهید در آینده برای مطب یا کلینیک خودتان, اپلیکیشن موبایل طراحی کنید و کار را برای مشتریان خود راحت تر کنید. وجود امکان اتصال به اپلیکیشن موبایل, کمک می کند با هزینه کمتری بتوانید برای وب سایت پزشکی خودتان اپلیکیشن موبایل مناسبی را طراحی کنید و آن را در اختیار مخاطبان و مشتریان خودتان قرار دهید تا راحت تر از خدمات شما استفاده کنند.

12- امکان اتصال به شبکه های اجتماعی:

داشتن امکان اتصال به شبکه های اجتماعی, کمک می کند مطالبی که شما در وب سایت خودتان منتشر می کنید, در شبکه ها های اجتماعی شما نیز به صورت خودکار منتشر شوند و بازاریابی محتوایی وب سایت شما به صورت خودکار انجام شود.

مواردی که گفته شد, از مهم ترین امکاناتی هستند که در طراحی وب سایت پزشکی باید استفاده شوند. شما می توانید بر اساس نیاز خودتان امکانات خاص بیشتری را نیز به وب سایت پزشکی خودتان اضافه کنید. اگر می خواهید برای مطب یا کلینیک حودتان یک وب سایت پزشکی مناسب طراحی کنید, ما می توانیم این خدمت را به بهترین شکل برای شما ارائه کنیم.

برای سفارش با ما در ارتباط باشید

09912501574

معرفی یک تیم حرفع ای برای طراحی وب سایت پزشکی:

تیم طراحی وب سایت وب تک با سابقه بالا فعالیت در زمینه طراحی وب می تواند بهترین انتخاب شما برای طراحی وب سایت پزشکی باشد. اگر شما هم جزو بهترین پزشکان ایرانی هستید, همین حالا برای دریافت خدمات طراحی سایت پزشکی اقدام کنید و در دنیای اینترنت هم فعالیت پزشکی خود را انجام دهید.

 

اینستاگرام وب تک را دنبال نمایید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *