اینستاگرام

مدیریت ذره بین اینستاگرام

مدیریت ذره بین اینستاگرام

در این مقاله میخواهیم آموزشی را برای مدیریت ذره بین اینستاگرام در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و خواهشمندیم که تا انتها با ما همراه باشید و از این آموزش فوق العاده بهرهمند شوید .

اکسپلور اینستاگرام چیست ؟

خب در ابتدا بهتر میباشد که شما رو با اکسپلورر اینستاگرام آشنا کنیم شاید خیلی از شما ها تنها از اون استفاده مینمایید و بهتر دونسیتم که شما رو با این عبارت نیز آشنا کنیم .

اکسپلور یا همان ذره بین اینستاگرام قسمتی از اینساگرام میباشد که در آن میتوانید موارد دلخواه خودتان از قبیل کاربران , هشتگ و خیلی از موارد دیگه رو جستجو کنید به راحتی به اون ها دسترسی پیدا کنید .

ولی خب در بسیاری از موارد هم افراد از آن برای مشاهده ویدیو های مرتبت استفاده میکنند ولی خب در برخی مواقع بعضی از ویدیوها تنها زمانی از آن ها گرفته است و ما در اینجا میخواهیم به شما روشی را آموزش دهیم که بتوانید بهتر آن را مدیریت نمایید و در زمان خود صرفه جویی نمایید و تنها آن چیزی را مشاهده نمایید که میپسندید .

آموزش های اینستاگرامیو مقالات مرتبت اینستاگرامی را در این لینک مطالعه نمایید

کربرد ذره بین

در اصل کاربرد ذره بین اینستاگرام به اینصورت میباشد که شما میتوانید با کاربران بیشتری در اینستاگرام آشنا شوید .

خب بریم سراغ نحوه کار

اینستاگرام کاربران فعال بسیار زیادی دارد و راحتی و علاقه کاربرانش براش خیلی مهمه این رو میشه از آنجایی پی برد که در نسخه های جدید خودش که بروز میکند همیشه در حال تغییرات استراتژی میباشد و برای ماندن بیشتر کاربران در اینستاگرام تلاش بسیار زیادی انجام میده .

از هیمن رو شما برای مدیریت اکسپلور خودتان میتوانید به راحتی بعد از مشاهده ویدیویی در ذره بین اگر از آن خوشتان نیومد آن را انتخاب نمایید و سپس گزینه سمت راست بالا محتوا که بصورت سه نقطه هست را بزنید و گزینه not interested را بزنید و دیگر از آن به شما محتوا نمایش نخواهد داد.

امیدوارم که از این آموزش کاربردی برای مدیریت زمان خود استفاده نمایید .

 

برای مشاهده ویدیوهای آموزشی

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *