آموزش

مقایسه دسته و برچسب وردپرس

مقایسه دسته و برچسب وردپرس

دراین مقاله می‌خواهیم به مقایسه دسته و برچسب وردپرس بپردازیم تا آخر مقاله ما را همراهی نمایید :

یکی از مواردی که خیلی قابل بحث می‌باشد تفاوت میان دسته و برچسب می‌باشد .
قطعا تا به حال به این نکته توجه کردین که آیا دسته و برچسب مورد نیاز هست یا تاثیری بر روی سئو خواهد داشت . چه تعداد دسته و برچسب مورد نیاز برای استفاده در یک سایت موجود است . تمام موارد مورد نیاز در این باره را در این مقاله مورد بحث قرار می‌دهیم .

دسته و برچسب چیست ؟

قبل از مقایسه این دو با یکدیگر باید بدانیم که دسته و برچسب چیست و اینگونه باید عنوان کنیم در یک سایت وردپرسی مهمترین خصوصیت این دو مرتب کردن مطالب می‌باشد به گونه‌ای که وقتی کاربری وارد سایت شما می‌شود به راحتی می‌تواند با استفاده از آن‌ها محتوای مورد نظر خود را در زمان کمتری پیدا نماید .

مقایسه دسته و برچسب وردپرسمقایسه دسته و برچسب وردپرس

دسته‌ها برای گروه‌بندی گسترده‌ای از محتوای وبسایت استفاده می‌شوند. دسته‌ها در واقع باید همان موضوعات اصلی و عمومی سایت شما باشند که افراد با مشاهده آن‌ها به هدف اصلی سایت پی ببرند. در واقع کاربران با کمک آن‌ها به راحتی به هدف اصلی خود رسیده و مطلع هستند که در چه زمینه‌ای مطالعه می‌کنند. دسته‌ها سلسله مراتبی هستند پس شما امکان ساخت زیر دسته یا همان دسته فرزند را نیز دارید و می‌توانید آن‌ها را گسترش دهید.

برچسب‌ها در واقع جزئیاتی از مطلب و محتوای شما را شرح می‌دهند. برچسب‌ها را به عنوان کلمات موجود در فهرست سایت خود در نظر بگیرید. آن‌ها را می‌توان یک دسته‌بندی کوچک و داخلی در سایت در نظر گرفت که امکان سلسله مراتبی بودن ندارند.

بزرگترین تفاوت

در میان این دو تفاوت بزرگی وجود دارد که می‌توان اینگونه به آن اشاره کرد به طوری وقتی شما مقاله‌ای را در سایتتان قرار می‌دهید انتخاب یک دسته حتما مورد نیاز می‌باشد که در صورت عدم انتخاب دسته همانند این می‌باشد که شما مقاله خود را بدون هویت قرار داده‌اید و از ارزش آن کاسته‌اید .

در صورتی که برای به کاربردن برچسب همچین اجباری در مقاله وجود ندارد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *