آموزش, خبر, طراحی سایت

پردرآمدترین شغل اینترنتی

پردرآمدترین شغل اینترنتی سال 1399

در این مقاله تصمیم داریم پردرآمدترین شغل اینترنتی سال 1399 را معرفی نماییم عزیزانی که تمایل و علاقه ای به داشتن درآمد بیشتر به عنوان حتی شغل دوم خودشان دارند پیشنهاد میشود این مقاله را تا انتها مطالعه نمایند .

کدام شغل اینترنتی

طراحی سایت در سال 99 یکی از مشاغل اینترنتی پردرآمد در سال 99 محسوب میشود با توجه به افزایش کسب و کارهای اینترنتی و اینستاگرامی اکثر کاربران به دنبال راه اندازی سایت خودشان دارند .

مزیت‌هایی که باعث میشود تا کاربران زیادی برای طراحی سایت خودشان اقدام کنند بسیار زیاد میباشد و در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد .

  • دسترسی همیشگی (باز بودن فروشگاه)
  • راحتی مشتریان
  • اعتماد سازی برای مشتریان
  • راحتی مدیر سایت
  • و بسیاری موارد دیگر …

پردرآمدترین شغل اینترنتیدسترسی همیشگی

یک سایت به صورت 24 ساعته در تمامی روزها باز میباشد به طوری که مشتریان شما میتوانند در تمام طول روز از محتوای سایت شما استفاده کنند و محصولاتتان را ببینند و حتی آن را سفارش دهند .

راحتی مشتریان

مشتریان به راحتی میتوانند در تمام طول روز در کمترین زمان ممکن و البته با صرفه جویی در زمان خود در منزل یا اتوبوس یا تاکسی یا … تنها با گوشی موبایل از فروشگاه اینترنتی خرید خودشان را انجام دهند .

اعتمادسازی برای مشتریان

اگر دقت کرده باشید در اینستاگرام محصولات به صورت آنلاین به فروش میرسد ولی خب به دلیل نبودن هویت واقعی در اکثر صفحه ها اعتماد کردن برای پرداخت بسیار سخت است از همین رو سایت میتواند مشتریان را با امنیت بالا به درگاه پرداخت متصل کنند و آنان با خیال راحت محصول خود را خریداری نمایند .

راحتی مدیر سایت

با مثالی ساده این مورد را توضیح میدهیم , فروشگاه لباسی را در نظر بگیرید که در روز مثلا 50 مراجعه کننده داشته باشد حداقل 50 بار باید محصولات خود را توضیح دهد در صورتی که در فروشگاه اینترنتی شما یکبار ارائه محصول خود را در سایتتان بارگذاری میکنید و به تعداد بی نهایت مراجعه کننده میتوانند آن را مشاهده نمایند با همین مثال ساده میتوانیم از کم شدن بار یک مدیر سایت پی برد و خیلی از موارد موثر دیگر .

 

آموزش های رایگان و پولساز را در

اینستاگرام ما دنبال نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *