آموزش, طراحی سایت

آموزش نصب افزونه

آموزش نصب افزونه

یکی از کاربردهای فوق العاده وردپرس اضافه کردن افزونه به آن میباشد از همین رو در این مقاله تصمیم داریم به شما عزیزان آموزش نصب افزونه را ارائه دهیم تا شما عزیزان به راحتی بتوانید سایت خودتان را به روز رسانی نمایید و در آن تغییرات لازم را انجام دهید .

خواهش میکنم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید :

افزونه چیه و چه کاربردی داره این سوالی هست که شاید شمایی که تازه به سایت ما آمده اید داشته باشید به همین خاطر پیشنهاد میکنم در ابتدا مقاله ای که از قبل برای شما آماده کرده ایم را مطالعه نمایید .

نصب

برای اینکار ابتدا باید وارد پیشخوان سایت خودتان شوید و در صفحه باز شده در قسمت سمت راست برای پیشخوان های فارسی نشانگر موس را روی گزینه افزونه ها برده و در گزینه های باز شده جدید افزودن را کلیک نمایید .

به طریق تصویر زیر انجام دهید :

آموزش نصب افزونه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منتظر باشید تا صفحه افزودن افزونه را برای شما به صورت کامل بارگذاری نماید .

خب در این صفحه به دو روش میتوانید افزونه خودتان را نصب نمایید :

  1. بارگذاری افزونه
  2. جستجوافزونه

جستجو افزونه

خب در این روش در صفحه باز شده در قسمت همانند تصویر زیر در قسمت جستجو نام افزونه مورد نظرتان را تایپ نمایید و بعد از پیدا کردن آن را نصب نمایید و بعد از اتمام عملیات دانلود و نصب آن را فعال نمایید و در قالب سایتتان از ان استفاده نمایید .

آموزش نصب افزونه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بارگذاری افزونه

خب در برخی موارد دوستان افزونه هایی ار از قبل دانلود کردن و در سیستم خودشان دارند نصب این افزونه ها هم تنها کافیه همانند تصویری که در زیر برای شما قرار میدهیم در همان صفحه گزینه بارگذاری را بزنید و در قسمت باز شده جدید گزینه browse را بزنید و افزونه مورد نظر خودتان را انتخاب نمایید و بعد از آپلود ان را نصب و فعال نمایید .

هشدار : در هنگام نصب افزونه از این طریق حتما به این مورد توجه داشته باشید که از هر جایی و هر افزون ای را نصب نکنید چرا که استفاده نادرست از افزونه امکان از بین رفتن سایت شما را ایجاد میکند .

 

آموزش نصب افزونه

 

امیدوارم که از این آموزش لذت برده باشید .

 

لطفا برای حمایت از ما

و مشاهده ویدیوهای آموزشی رایگان

اینستاگرام مارا

دنبال نمایید

1 دیدگاه در “آموزش نصب افزونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *