طراحی سایت

آموزش تغییر فونت سایت

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آموزش تغییر فونت سایت

یکی از ویژگی های مهم و ارزشمند که میتواند مخاطب را بیشتر درون سایت نگه دارد استفاده از فونت مناسب میباشد . از همین رو آموزش تغییر فونت سایت را در این مقاله به کمک افزونه و کد نویسی برای شما عزیزان قرار میدهیم .

تا انتها با من همراه باشید :

فونت چیست ؟

فونت به مجموعه ای از کاراکترهای متنی و علایمی که دارای ظاهری مشخص میباشند گفته میشود که نحوه نمایش متن ها را مشخص میکند .

فونت ها در نوشتن مطالب و مقالات مختلف بسیار ارزشمند هستند . همانطور که دست خط افراد با یک دیگر متفاوت میباشد . فونت ها نیز با هم متفاوت هستند . پس متوجه این موضوع شدید که فونت چیست .

روش تغییر فونت

  • تغییر با کمک افزونه
  • تغییر با کد نویسی

تغییر به کمک افزونه

همانطور که میدانید به کمک افزونه ها میتوانید قابلیت های زیادی را به سایتتان اضافه نمایید به همین ترتیب میتوانید برای تغیی فونت سایتتان هم از افزونه استفاده نمایید .

میدونید که افزونه چیه در صورتی که نیاز دارید مجدد درباره افزونه مطالعه داشته باشید وارد این لینک شوید .

افزونه MW font changer میتواند به شما برای تغییر فونت پیشفرض وردپرس کمک نماید .

برای نصب افزونه این آموزش را مطالعه نمایید .

تغییر فونت به کمک کد نویسی

یکی دیگر از روش ها برای تغییر آن به وسیله کد نویسی میباشد :

ابتدا فونت مورد نظر خودتان را در قالب تم ریخته شود بعد در پوشه css فایل rtl.css  را باز کنید و در انتهای این فایل کدهای زیر را جایگذاری نمایید :

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_btn title=”دانلود فایل کد” color=”turquoise” link=”url:https%3A%2F%2Fwebtechs.ir%2Fwp-content%2Fuploads%2F2021%2F03%2FAdd-to-css_rtl.css-.zip|||”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]امیدوارم که از این آموزش لذت برده باشید .

 

 

نویسنده : ناصر ابراهیمی[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *