طراحی سایت

آموزش تشخیص قالب وردپرس

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آموزش تشخیص قالب وردپرس

انتخاب قالبی مناسب و جذاب اولین و مهم ترن گام برای شروع طراحی یک سایت میباشد , یکی از مواردی که در انتخاب قالب وردپرس میتواند در کمترین زمان ممکن به شما کمک کند شناسایی قالب سایت های وردپرسی میباشد . در این مقاله آموزش تشخیص قالب وردپرس را به شما به چند روش آموزش خواهیم داد .

احتمالا تا کنون به وب سایت های بسیاری برخورد کرده اید که دارای طراحی جالب و زیبایی بوده اند و دوست داشته اید که شما هم از آن قالب استفاده نمایید و با استفاده از آن وب سایت خود را راه اندازی نمایید .

تا انتها با ما همراه باشید تا این آموزش را در اختیارتان قرار دهیم .

روش های تشخیص

  1. استفاده از ابزار wp theme detector
  2. استفاده از ابزار isitwp
  3. یافتن نام قالب به صورت دستی

شناسایی قالب

در صورتی که قصد پیاد سازی اولین وبسایت خود را داشته باشید و تجربه چندانی در زمینه انتخاب قالب ندارید , بهترین روش استفاده از ابزار های تشخیص قالب میباشد .

با این روش ها میتوانید با صرفه جویی در زمان بهترین وبسایت های وردپرسی که تاکنون مشاهده کرده اید را بررسی و قالب وردپرس خود را از قالب هایی که از آن ها استفاهد میکنند انتخاب کنید , همچنین میتوانید وب سایت هایی را که با فعالیت شما یکی هستند را بررسی نمایید .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_raw_js]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[/vc_raw_js][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

روش اول:

ساده ترین روش برای تشخیص قالب وردپرس استفاده از ابزار شناسایی قالب وردپرس میباشد .

برای استفاده از این ابزار رایگان میبایست وارد این سایت شوید و در قسمت مورد نظر نام سایت مورد نظرتان را وارد نمایید تا نام قالب و توسعه دهنده آن را برای شما به نمایش بگذارد .

روش دوم:

استفاده از ابزار شناسایی دیگر میباشد که در این روش هم به راحتی با وارد شدن به این سایت میتوانید در کادر مورد نظر سایتتان را وارد نمایید و نام قالب را مشاهده نمایید .

در این روش همچنین ارائه دهنده میزبانی وب و افزونه های مورد استفاده را نمایش میدهد .

روش سوم:

یکی دیگر ازروش های پیدا کردن نام قالب روش دستی میباشد که در برخی موارد طراحان سایت نام قالب را تغییر میدهند که ابزاری که در دو روش بالا ارائه دادیم در پیدا کردن نام قالب ناتوان هستند و از همین رو با این روش به راحتی میتوانید نام قالب را به صورت دستی مشاهده نمایید .

هر قالب دارای یک فایل استایل میلاشد که در این فایل نام قالب , نام توسعه دهنده , نسخه قالب و آدرس ها است .

همچنین فایل دیگر با نام سی اس اس میباشد که مربوط کدهای ظاهر قالب میباشد .

برای دسترسی به این قسمت ها باید وارد سایت مورد نظر شوید و در جایی از سایت راست کلیک نمایید و گزینه view page source را کلیک نمایید .

با انتخاب این گزینه کل کدهای سایت در یک صفحه برای شما به نمایش در می آید .

ب کلیک بر روی url استایل میتوانید به فایل دسترسی پیدا نمایید .که در آن میتوانید نام قالب و توسعه دهنده را مشاهده نمایید .

امیدوارم که از این آموزش لذت برده باشید .

 

 

 

 

 

نویسنده : ناصر ابراهیمی[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *