آموزش

توسعه صفحه اینستاگرام

توسعه صفحه اینستاگرام

امروز در این مطلب میخواهم به شما روشی را پیشنهاد بدم برای توسعه صفحه اینستاگرام شخصی یا تجاری خودتان که در آن به راحتی می‌توانید به گونه‌ای پیش بروید همانند اینکه شما کارمندی را استخدام کردید و مقداری از کارها را به ایشان سپرده‌اید .
تمام دوستانی که می‌خوایند حساب اینستاگرامشان را گسترده کنند چه در زمینه توسعه عکس‌های شخصی خود چه در زمینه کسب و کار خود که البته ایجاد حساب کاربری برای اینگونه افراد مکملی می‌باشد در کنار طراحی سایتی متناسب با حرفه خود که این دو در کنار هم میتواند تجارت الکترونیکی را آغاز نماید بجای گرفتن چندین دهنه مغازه یا اجاره مغازه به راحتی می‌توانید کسب و کار خودتان را در اینترنت مدیریت نمایید و از پیشرفت آن لذت ببرید .

توسعه صفحه اینستاگرام

چگونه اینستاگرام خودم را توسعه بدهم ؟

برای شروع کار ابتدا باید وارد وب‌سایت اینستاساز شده و حساب کاربری خود را در آن ایجاد نمایید و سپس صفحه اینستاگرامی را که میخواهید توسعه بخشید را به همراه رمز ورودتان را وارد نموده و سپس برای تنظیم کردن کارمندتان(ربات) که چگونه فعالیت خود را برای گسترده کردن پیجتان ادامه دهد را مشخص نمایید .
در این قسمت می‌توانید به راحتی تنظیماتی را از قبیل نحوه دنبال کردن و لغو دنبال را مشخص نمایید و همچنین می‌توانید مشخص کنید برای کامنت‌گذاری از چه الگوها و متن‌های استفاده شود حتی به راحتی می‌توانید محدودیت برای جنسیت یا محدوده جغرافیایی مشخص نمایید که براحتی توسط ربات قابل انجام می‌باشد .
قابلیت فوق‌العاده دیگری که می‌توان به آن اشاره نمود ارسال دایرکت به دنبال‌کنندگانتان می‌باشد که حتی می‌توانید متن چندین پیام را برای ارسال خودکار با آن‌ها را مشخص نمایید .

چرا باید اینکار را انجام دهیم ؟توسعه صفحه اینستاگرام

این کار مزایایی را به همراه دارد که می‌توان گفت از مهم‌ترین آن صرفه‌جویی در زمان افرادی که کسب و کاری از خود دارند و زمان برای آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنین دیگر مزیت انجام این کار مدیریت و پیشرفت منظم کارها می‌باشد به طوری که در طول 24 ساعت از شبانه روز ربات فعالیت خود را به طور منظم انجام می‌دهد .
خیلی‌ها عنوان کردند که تنها عیب اینکار هزینه‌دار بودن آن می‌باشد در صورتی که هزینه‌ایکه شما برای اینکار انجام می‌هید خیلی مناسب می‌باشد بالخصوص اینکه بتوانید در آینده بهره‌برداری خوبی را این فعالیتتان داشته باشید .
حتی به گونه‌ای دیگر می‌توان به آن اشاره کرد که خریدن حتی یک دقیقه زمان به گونه‌ای که میلیون‌ها تومان پرداخت نمایید تا اینکه لحظه‌ای زمان متوقف شود غیرممکن می‌باشد ولی با شروع اینکار شما توانسته‌اید به گونه‌ای زمان را به بهترین شکل ممکن برای خود بخرید .

2 دیدگاه در “توسعه صفحه اینستاگرام

  1. Bestartificialgrass گفت:

    سلام خیلی متشکرم از مطلب خوبتون. یکی از پرکاربردترین کفپوش های حاضر چمن مصنوعی است که شما میتونید در مدل های مختلفی مثل چمن مصنوعی فوتبال ، چمن مصنوعی تزئینی و… آن را تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس سایت gamantj. com مراجعه کنید و سوالات خود را از کارشناسان بپرسید.

    1. test تست test تست گفت:

      سلام ممنونم از نگاهتون . بله سایتونرو هم مشاهده کردم عالی بود موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *