آموزش

آموزش خرید هاست وردپرس

آموزش خرید هاست وردپرس

اگر کسب و کار شخصی خودتان را دارید و تصمیم گرفته اید تا آن را در فضای اینترنت هم اجرا نمایید و کسب و کارتان را گسترش دهید از همین رو به مواردی که همان ابتدا نیاز دارید هاستی برای میزبانی سایتتان میباشد در این مقاله آموزش خرید هاست وردپرس را به شما میدهیم تا بتوانید به راحتی گزینه مناسب را انتخاب نمایید .

به عنوان مثال هاست را میتوانید همانند هارد کامپیوتر هم در نظر بگیرید که شما موارد مورد نیازتان را در آن ذخیره میکنید . دومین چیز نیز دامین یا آدرس سایت شماست که همان نام سیستم شما هم میتوان تلقی کرد .

انتخاب هاست مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هست که معمولا نادیده گرفته میشود . هاست یکی از مهم ترین عوامل یک سایت موفق میباشد .

انتخاب هاست مناسب با توجه به نحوه کارتان میتواند به رتبه سایت شما در موتور های جستجو بهبود ببخشد و تجربه کاربری را بالا ببرد و در نهایت به افزایش فروش منج میشود .

مقایسه هاست وردپرس با هاست معمولی

حال که با مفهوم هاست و همچنین لزوم انتخاب هواشمندانه ی آن آشنا شدیم به سراغ اصولی میرویم که میتواند ما را در انتخاب هاست وردپرس مناسب , راهنمایی کند .

برای ساخت یک وبسایت وردپرسی حتما نیاز به هاست وردپرس میباشد ؟ خیر تمام چیزی که شما نیاز دارید یک هاست مبتنی بر لینوکس میباشد که از php و mysql پشتیبانی کند .

در واقع تنها تفاوتی که هاست وردپرس با هاست های معمولی دارد به زبان ساده این است که این هاست ها به طور ویژه برای وردپرس بهینه شده اند و سرعت و امنیت بهتری برایتان فراهم میکنند . در واقع شاخصه های اصلی هاست وردپرس امکان پیکربندی دقیق تر و سرعت بارگذاری بیشتر و عملکرد بهتر آن ها میباشد .

همچنین امکانی نیز برخی ارائه کنندگان پلن هاست وردپرس به منظور ساده تر کردن نصب وردپرس قرارداده اند که با زدن یک کلیک میتوانید وردپرس را نصب کنید . حتی بعضی هاست های وردپرس در صورت نیاز شماا میتواننذ که هسته وردپرس را به صورت خودکار به روز رسانی کنند .

هاست وردپرس ؟

وردپرس برای اینکه نصب و اجرا شود به حداقل های یک هاست نیازند است . هاستی که انتخاب میکنید در حال حاضر باید دارای امکانات زیر باشد :

پی اچ پی نسخه 5.2.4 به بالا

پایگاه داده MySQL نسخه 5.0.15 به بالا

هر هاستی که این قابلیت ها را داشته باشد برای اجرای یک سایت وردپرسی مناسب میباشد .

همجنین پیشنهاد میکنیم برای اینکه بتوانید سایت خود را به راحتی نصب کنید حتما از سرویس های لینوکسی مانند سی پنل و دایرکت ادمین استفاده کنید .

انواع سرویس های هاست :

  • سرویس های اشتراکی
  • vps (سرور مجازی خصوصی)
  • Dedicated (هاست اختصاصی)
  • Cloud (سرویس های ابری)
  • هاست وزدپرس مدیریت شده

برای هاست وردپرس تنها از هاست لینوکس استفاده نمایید و بیخیال هاست ویندوزی شوید .

عوامل مهم برای انتخاب بهترین هاست وردپرس

  1. آپت تایم بالای هاست

آپ تایم به معنی پایداری هاست است یعنی در طول یک سال تعداد قطعی های هاست چند بار و به چه مدتی است . مقدار آپ تایم یک هاست وردپرس خوب نباید کمتر از 99.4% باشد .

  1. امنیت بالای هاست
  2. پشتیبانی تخصصی برای سایت های وردپرسی

یا توجه به اینکه بیش از یک سوم سایت های دنیا با وردپرس ایجاد شده است . هر هاستینگ باید دارای تیم معتبر و حرف ای برای رفع مشکلات احتمالی کاربران داشته باشد .

4. پشتیبان گیری روزانه از وب سایت شما

5.پهنای باند مناسب

6.سیستم عامل و کنترل پنل

7.سرعت هاست

 

شرکت ایرانی ارائه دهنده هاست وردپرس

شرکت ایده پردازان گزینه خوبی میتواند باشد برای شروع کسب و کارتان .

 

 

 

 

 

 

 

نویسنده : ناصر ابراهیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *