اینستاگرام, طراحی سایت

اینستاگرام یا سایت

اینستاگرام یا سایت

در این مقاله میخواهیم موضوع داشتن اینستاگرام یا سایت را بررسی کنیم خیلی اختلاف نظر بین این دو نیست ولی خیلی از افراد درباره این موضوع سوال پرسیدن در همین قسمت به طور کامل به شما عزیزان آموزش هایی را ارائه میدهیم .
تا انتها با ما همراه باشید تا موضوع اینستاگرام یا سایت را باهم بررسی نماییم :

اینستاگرام

یکی از برنامه های بسیار کاربردی که طرفداران بسیار زیادی در سطح جهان میباشد که همیشه درحال توسعه خود میباشد و با توجه به نیاز کاربرانش سعی در بهبود خود میکند و یکی از عوامل مهم در بقا این برنامه همین مشتری مداری میباشد ینی همیشه به فکر کاربران خود است تا بتوانند زمان خودشان را در این برنامه بیشتر صرف نمایند و از حضورشان و استفاده از آن نهایت لذت را ببرند .

پس میتوان به قطع گفت افراد زیادی درون این برنامه فعالیت میکنند میتواند گزینه خوبی باشد برای اینکه افراد بیشتری فعالیت و کسب و کارمان را ببینند .

سایت

شاید نیاز به توضیح کامل نباشد ولی به طور خلاصه یکی از مزیت های داشتن سایت این است که ما میتوانیم یک صفحه اختصاصی از خودمان داشته باشیم و به این توضیح اضافه میکنم که یک سایت دارای قابلیت های فراوانی هست که میتوانیم از آن به عنوان بهبود بخشیدن به کسبمون استفاده نماییم و همچنین سایت میتواند یکسری از فعالیت های شما را مدیریت و همچنین با توجه به مشتریان شما حجم کارتان را کمتر کند و تبلیغات و اعتبار بسیار خوبی هست برای فعالیتتان .

نتیجه گیری

در نهایت با یک جمع بندی با توجه به توضیحاتی که در بالا ارائه دادیم هر دو این ها از قابلیت های خوبی برخوردار هستند که برای استفاده از آن ها نباید درنگ کنیم .

شاید خیلی از افراد بپرسند که خب اول اینستاگرام داشته باشیم یا سایت ؟

از آنجایی که هر دو فوق العاده هستند پس هر دوی اینها در کنار هم میتوانند از قدرت خوبی برخوردار باشند و اینستاگرام میتواند مکمل خیلی خوبی برای سایتمان باشد .

سایت به کار ما اعتبار زیادی میدهد و راحتی مشتریان را فراهم می آورد و اینستاگرام به ما کمک میکند بتوانیم مشتریانمان را افزایش بدهیم .

 

در صورت نیاز میتوانید برای داشتن یک کسب و کار اینستاگرامی و افزایش درآمدتان و همچنین برای داشتن یک وب سایت کاربردی برای کسب و کارتان با ما در ارتباط باشید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *