آموزش

تغییر رمز وردپرس

تغییر رمز وردپرس

در دنیای الکترونیک حال حاضر مواردی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد استفاده از رمز عبور قدرتمند در هر دستگاه یا کربری میباشد از همین رو در این آموزش یاد میدهیم چگونه تغییر رمز وردپرس را انجام دهید .

رمز عبور میتواند شما را در حفظ امنیت وردپرس بسیار کمک کند چرا که رمزهای ضعیف و ساده به راحتی قابل تشخیص هستند و از همین رو در خطر بزرگی قرار خواهد گرفت اگر شخصی از رمز ضعیف استفاده نماید .

البته گاهیمواقع تغییر رمز تنها به دلیل ضعیف بودن آن نیست در خیلی از موارد شما عزیزان برای کمک گرفتن از شخصی رمز عبور خود را در اختیار دیگری قرار داده و نیاز دارید که حتما آن را تغییر دهید برای اینکه از اطلاعات شما سواستفاده نگردد .

و همچنین در برخی مواقع که برای انجام کارهاتون از سیستم های متفرقه استفاده کردین برای اینکه رمز و اطلاعاتتان به دست دیگران نیوفتد نیاز هست که رمز عبور را تغییر داد .

و خیلی از موارد دیگر که عزیزان نیاز پیدا میکنند رمز خودشان را تغییر دهند در ادامه به شما آموزش خواهیم داد به چه صورت رمز وردپرس را تغییر دهید  با ما همراه باشید .

شروع کار

برای شروع ابتدا باید وارد پیشخوان وردپرس شده و در ادامه در صفحه پیشخوان وردپرس در زبانه کناری یا همان داشبورد خودتان :

پیشخوان چیست ؟
صفحه ابتدایی مدیریت وردپرس میباشد که بعد از ورود اولین صفحه ای میباشد که در مدیریت وردپرس آن را مشاهده خواهیم کرد و درون آن میتوانیم مرور کلی بر کلیه تغییرات اخیر سایتمان داشته باشیم .

داشبورد چیست ؟
یکی از مواردی که بسیار کاربر پسند میباشد و کار مدیران سایت را به شدت راحت کرده است داشبورد میباشد که به صورت یک زبانه رنگی در کنار صفحه مدیریت وردپرس ظاهر میشود و درون آن میتوانیم به راحتی به قسمت های مختلف از وردپرس دسترسی پیدا نماییم .

همانطور که در بالا تعریف نمودیم در داشبورد نشانه را بر روی گزینه کاربران برده و در زبانه جدیدی که باز میشود شناسه شما را کلیک نمایید و در این صفحه ای که برای شما باز میگردد میتوانید گزینه های زیادی را تغییر یا اصلاح نمایید .

البته برای تغییر رمز در همان صفحه باز شده میتوانید تازه سازی رمز را کلیک نمایید و رمز جدیدی را تعریف نمایید در همان قسمت هم زیر همان رمزتان به صورتی نواری هوشمند به شما میگوید که آیا رمز شما از قدرت زیادی برخوردار میباشد یا ساده و ضعیف هست .

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید و ممنون میشم این آموزش و به اشتراک بزارید و برای دوستان خودتان هم ارسال نمایید .

 

کلی آموزش رایگان

در اینستاگرام ما مشاهده نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *