آموزش

خرید دامنه ir

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

خرید دامنه ir

تا به حال درباره دامنه مقالاتی را ارائه دادیم و در این مقاله میخواهیم درباره خرید دامنه و الالخصوص خرید دامنه ir توضیحاتی مهم را ارائه دهیم .

برای شروع هر کسب و کاری که نیاز به راه اندازی سایت دارد انتخاب نام دامنه مناسب از اهمیت بالایی برخوردار میباشد از همین رو باید در ابتدا اسم مورد نظرمان را انتخاب نموده و سپس برای خرید دامنه اقدام نماییم .خرید دامنه ir

سایت های زیادی هستن که میتوانید دامنه را از ان خرید نمایید همینطور خرید دامنه ir اما چیزی که مهم میباشد این است که برای خرید دامنه ایرانی حتما باید در سامانه nic  ثبت نام نمایید .

برای ثبت دامنه ایرانی از شما حتما یک شناسه nic درخواست میکند در صورت نداشتن حتما باید در این سامانه ثبت نام نمایید و شناسه خود را در اختیار داشته باشید یا از طریق همان سامانه اقدام نمایید یا با در دست داشتن شناسه در سایت های پذیرنده دیگر اقدام به خرید آ نمایید .

در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت کامل به شما آموزش دهیم چگونه در سامانه nic  ثبت نام نمایید .

شروع ثبت نام

برای ثبت نام ابتدا وارد سامانه ایرنیک شوید و سپس در قسمت شناسه کاربری گزینه ساخت شناسه کاربری را بزنید منتظر بمانید تا صفحه جدید باز شود و در آنجا با توجه به شخصی که اقدام به ثبت دامنه را دارد گزینه مورد نظر را انتخاب نماید و سپس مراحل ثبت نام را با پر کردن گزینه های مورد نظر مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایید و بعد از اتمام کار شناسه خود را دریافت نمایید .

ما را در اینستاگرام دنبال نمایید

کلی آموزش رایگان دریافت نمایید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_video link=”https://www.instagram.com/tv/CAxIDanjQuK/?utm_source=ig_web_copy_link” el_width=”80″ align=”center”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *