اینستاگرام

فروش آسان در اینستاگرام

فروش آسان در اینستاگرام

مواردی که خیلی مهم میباشد و در اینستاگرام باید به آن توجه زیادی داشته باشیم فروش آسان در اینستاگرام میباشد , یعنی مشتریان ما به راحتی بتوانند از محصولات و خدمات ما استفاده نمایند .

بازار اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بزرگترین بازارهای جهانی را در بر گرفته که همه روزه به تعداد کاربران آن افزوده میشود و افراد زیادی در آن فعالیت میکنند و همینطور زمانی که صرف اینستاگرام مینمایند به شدت زیاد میباشد و از همین رو میتوان به راحتی روی این بازار سرمایه گذاری کرد .

توجه :

اینستاگرام یک بازار عالی در عین حال غیر اختصاصی میباشد که هر لحظه امکان از بین رفتن اون میباشد از همین رو پیشنهاد میشود در کنار این بازار حتما از یک سایت اختصاصی نیز استفاده نمایید تا فروشگاهتان بالقوه فعالیت نماید .

احتمالا در همین تعریف کوتاه بالا تفاوت سایت و اینستاگرام را متوجه شده باشید و همینطور اشاره کردیم به اختصاصی نبودن آن یکی از دلایلی که بهتر است به آن اشاره کنیم تا فروش بهتر و همیشگی داشته باشید لزوم یک سایت در کنار اینستاگرامتان میباشد .

اینکار همواره به شما کمک میکند تا بتوانید درگاهی امن برای مشتریانتان ایجاد نمایید و اونها با خیال راحت خرید خودشان را انجام دهند .

چرا باید درگاه امن درون سایت داشته باشم ؟

امروزه با توجه به حجم بالای سفارشات در اینستاگرام حجم جرائم نیز افزایش یافته به طوری که افراد ناراضی درون اینستاگرام به شدت در حال افزایش میباشد چرا که به هنگام پرداخت وجه مورد نظر محصولی و جوابی را دریافت نمیکنند و به نوعی از آنها کلاهبرداری مشود همین امر باعث میشود مردم ترجیحشان به خرید از این منبع به شدت کاهش پیدا کند .

با توجه به تحقیقاتی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که مشتریان نیاز دارند تا با خیالی راحت خریدشان را انجام دهند و محصولشان را دریافت نمایند از همین رو وجود درگاهی امن و سایتی مناسب نشاندهنده حقیقی بودن اون کسب و کار میباشد .

 

 

خواهشمند است اینستاگرام

آکادمی فناوری وب

را دنبال نمایید

ویدیوهای رایگان و پولساز را مشاهده نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *