خبر

مدیران زرین پال

دیدار با برادران امیری مدیران زرین پال

جلسه بسیار مفیدی به همراه مدیرعامل هلدینگ زندگی رنگی آقای مصطفی پورمرتضوی با مدیران زرین پال ( برادران امیری ) داشتیم در مدرسه کسب و کار ماهان با همکاری گروه بزرگ ایده پردازان و با اجرای مجری توانمند آقای آرش سروری برگزار گردید .
در ابتدا برادران امیری از عملکرد خود و چگونگی شکل‌گیری زرین پال توضیحاتی را دادند و در ادامه درباره مشکلاتی که سرراهشان قرار داشت و تلاش‌هایی که برای به موفقیت رساندنشان انجام دادن صحبت کردند.

جلسه با مدیران زرین پال در مدرسه کسب و کار ماهان در تاریخ 27 خرداد سال 1398 برگزار گردید.
زرین پال از فروردین سال 1389 شکل گرفت.

مدیران زرین پال

درباره زرین پال

بعد از قرار دادن این خبر در سایت خیلی از دوستان خواستار اطلاعات بیشتری در درباره زرین پال شدند و لازم دانستم اطلاعاتی کلی را در اینجا برای شما دوستان قرار دهم
(این قسمت از مطالب تماما از توضیحات داخل سایت زرین پال می‌باشد )
اینکه زرین پال چیست را در اینجا مطالعه نمایید :

پرداخت یاری به وسعت ایران

زمانی که پرداخت آنلاین در ایران پدیده‌ای نوپا محسوب می‌شد و داشتن درگاه پرداخت اینترنتی برای شروع یک کسب‌و‌کار آنلاین با دشواری همراه بود، استارت‌آپی به نام زرین‌پال برای ایجاد یک فضای ایمن و قابل اعتماد میان فروشندگان اینترنتی و خریداران، با ارائه‌ی درگاه پرداخت اینترنتی در کمترین زمان و ساده‌ترین حالت ممکن شروع به فعالیت کرد. از فروردین ۱۳۸۹ تا به امروز اتفاقات تلخ و شیرین، تغییرات بزرگ و کوچک، بالا و پایین‌های فراوان و ناملایمتی‌ها و مهربانی‌های بسیار رخ داده است تا زرین‌پال به عنوان اولین پرداخت‌یار ایران پرچمدار دانش بنیان حوزه‌ی فینتک و مورد اعتماد فعالان وب فارسی و تجارت الکترونیک باشد.

زرین‌پال کمک می‌کند تا تجارت الکترونیک روز به روز گسترده‌تر شود و ابزار مناسبی باشد حتی برای کسب‌وکارهای مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی، ابزاری قدرتمند و قابل اعتماد برای داشتن تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید و فروش در فضای آنلاین و الکترونیک.

زرین‌پال اولین پرداخت‌یار پیشگام در ایران است که با سبک و استاندارد جدید در پرداخت آنلاین، مناسب‌ترین سرویس پرداخت الکترونیک برای تمام کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین می‌باشد. ما هر روزه میلیاردها تومان پول را بدون کوچک‌ترین اشتباهی در بستر وب ایران به گردش در می‌آوریم.

وب تک

2 دیدگاه در “مدیران زرین پال

  1. با درود
    عرض ادب
    پایدار باشید

    1. test تست test تست گفت:

      سلام
      محبت کردین استاد
      پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *