آموزش, طراحی سایت

نام پیشنهادی برای سایت

نام پیشنهادی برای سایت

خب بریم که یه آموزش کاربردی و جذاب رو ارائه بدیم : نام پیشنهادی برای سایت میتونه مارو خیلی کمک کند برای تسریع در راه اندازی و اینکه نام مناسبی را انتخاب نماییم .

احتمالا برای شما عزیزان هم پیش آمده باشد که برای طراحی کسب و کار یا طراحی سایتی جدید با ابهام انتخاب نام مواجه شوید .

منظور این میباشد نامی که انتخاب میکنید باید برای تمام شبکه های اجتماعی باز باشد یعنی در هنگام انتخاب نام مورد نظرتون دیگر نیاز نیست که به طور جداگانه تمام شبکه های اجتماعی را چک نمایید که باز هست یا خیر .

شروع کار

به طور مثال نام (ایران کالا) را انتخاب مینماییم برای کسب و کارمان یا سایتمان :

خب درابتدای کار مورد نیاز هست که نام irankala در تمام شبکه های اجتماعی هم باز باشد تا بتوانیم از آن برای خودمان استفاده نماییم .

شاید خیلی از شماها برای انجام اینکار بخواهید داخل تمام شبکه های اجتماعی رفته و نام مورد نظر را انتخاب نمایید تا از قابل استفاده بودن آن مطلع شوید .

درسته اینکار شاید مقداری زمانبر باشد و خطاهایی در این میان به وجود بیاید به همین خاطر در این آموزش روشی را ارائه میدهیم که شما به راحتی بتوانید هم دامنه ها هم شبکه های اجتماعی را از جهت قابل استفاده بودن ملاحظه نمایید .

سایت namechk

خب بریم سراغ آموزش برای انجام اینکار بعد از انتخاب نمودن نام مورد نظرتون وارد سایت نیمک شوید و در کادر مشخص شده نام انتخابیتان را وارد نمایید و گزینه enter را فشار دهید تا بعد از جستجو همانند تصویر زیر گزینه های مورد نظر شما را نمایش دهد .

نام پیشنهادی برای سایت

همانطور که مشاهده میکنید قسمت هایی که بهرنگ سبز درآمده است یعنی باز هستند و شما میتوانید از آن استفاده نمایید و قسمت هایی که خاموش هستند از قبل مورد استفاده قرار گرفته اند و غیرقابل استفاده هستند .

 

مارا در اینستاگرام دنبال نمایید

ویدیوهای آموزشی رایگان را دریافت نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *