آموزش

ویرایش گروهی محصولات فروشگاه

ویرایش گروهی محصولات فروشگاه

یکی از مشکلاتی که در استفاده از فروشگاه های اینترنتی وجود دارد تغییر قیمت مداوم حصولات و حذف یا اضافه ویژگی های مشترک محصولات میباشد , ویرایش گروهی محصولات فروشگاه به شما این امکان را میدهد تا راحتتر اینکار را انجام دهید .

در صورتی که تعداد زیادی محصول در فروشگاه خود داشته باشید ویرایش تک تک محصولات ووکامرسی و ذخیره کردن تغییرات هر کدام , کار بسیار دشواری و زمان بر میباشد . در ادامه قصد داریم یک راهکار مغید و کاربردی را به شما معرفی کنیم تا با ویرایش گروهی محصولات ووکامرس بتوانید به آسانی و در کوتاه ترین زمان تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید . اگر همچین مشکلی رو دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه رفع این مشکل را توضیح دهیم .

ویرایش گروهی محصولات ووکامرس

ویرایش گروهی محصولات ووکامرس در وردپرس به شما کمک میکند تا به جای صرف زمان طولانی برای ویرایش هرکدام از محصولات بتوانید با سرعت بیشتری محصولات فروشگاه خود را بروزرسانی نمایید . برای ویرایش گروهی محصولات ووکامرس میتوانید از افزونه محبوب به نام smart manager for woocammerce در وردپرس استفاده کنید .

افزونه smart manager for woocommerce

پس از نصب و فعالسازی افزونه گزینه جدیدی به نام smart manager به منوی پیشخوان وردپرس شما افزوده خواهد شد .

ویرایش قسمت های مختلف

هر یک از ستون های موجود در فیلد مشخصات محصول اعم از تصویر محصول , عنوان محصول , قیمت عادی ویژه , دسته بندی , تعداد موجودی در انبار , وضعیت انتشار غییره میباشد . برای ویرایش هر کدام از این مقادیر و مشخصات کافیست بر روی فیلد مورد نظر دابل کلیک نموده و پس از اعمال تغییرات بر روی گزینه save واقع در بالای صفحه کلیک کنید .

تغییر ستون های پیش فرض

در فیلد افزونه قسمت بالا سمت چپ گزینه columns که به شکل چرخ دنده میباشد میتوانید ستون های پیش فرض را تغییر دهید , ستون های مورد نظر خود را غیر فعال و ستون های دلخواه خود را نیز اضافه نمایید .

در ستون سمت چپ ستون هایی که در صفحه موجود هستند را نشان میدهد و سمت راست ستون هایی وجود دارند که میتوانید با کشیدن و رها کردن به ستون های سمت پچ اضافه کنید .

همچنین هر کدام از ستون های موجود در سمت چپ را نیاز ندارید با کشاندن و رها کردن قادر خواهبد بود آنها را حذف نمایید . همچنین میتوانید ترتیب نمایش ستون ها را نیز با کشیدن در لیست جابه جا کنید و پس از پایان تغییرات بر روی دکمه update کلیک نمایید . با این کار به راحتی میتوانید محصولات ووکامرس را به راحتی و به صورت گروهی ویرایش کنید .

تغییر دسته بندی محصول

یکی دیگر از مزیت های کاربردی افزونه ویرایش گروهی محصولات ووکامرس امکان ویرایش دسته بندی محصولات میباشد , برای استفاده از این قابلیت میبایست مانند روی فیلد دسته بندی یا category محصول دابل کلیک نموده و دسته بندی مورد نظر خود را به راحتی تغییر دهید و پس از انحام تغییرات بر روی دکمه ok کلیک کنید .

 

برای دانلود افزونه روی این لینک کلیک کنید

 

 

 

 

 

نویسنده : ناصر ابراهیمی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *