طراحی سایت

چند لینک برای مقاله

چند لینک برای مقاله

یکی از موارد مهم در سئو داخلی سایت قراردادن لینک داخلی در مقالات در محتوای سایت میباشد . اما اینکه چند لینک برای مقاله باید قرار بگیرد تا از لحاظ سئو مناسب و حرفه ای بنظر برسد , موضوع فوق العاده مهمی به نظر میرسد.

در این مقاله میخواهیم درباره این مهم به شما آموزش دهیم پس لطفا تاانتهای این مقاله با ما همراه باشید .

چرا لینک دادن مهم؟

گوگل به پیوندهای که در سایتان قراردارد به شدت اهمیت میدهد , نحوه لینک سازی که برای سایتتان تعیین میمایید , باعث هرچه بهتر دیده شدن سایت شما توسط ربات های گوگل هم میگردد .به خاطر همین مقالاتی که بیشتر لینک داخلی میگیرند بیشتر مورد توجه ربات های گوگل قرار میگیرند .

البته این موضوع نی مهم میباشدیعنی اگر به یک مقاله یا نوشته لینک ندهید , آن صفحه به مرر زمان دیگر اصلا دیده نمیشود و بازدید خوبی نخواهد داشت . بنابراین داشتن برنامه برای سئو سایت بسیار مهم میباشد .

البته در این امر افزونه قدرتمند یواست سئو کمک بسیار خوبی به شما خواهد نمود . مقاله مرتبط به سئو را میتوانید در این لینک مطالعه نمایید و آموزش بالا بردن سئو سایت با افزونه را در این مقاله به شما آموزش داده ایم .

چه تعداد لینک داخلی باید در مقاله داشته باشیم ؟

لینک داخلی در مقاله به طور مستقیم به تعداد مقالات مرتبط با آن مقاله وجود مقالات پربازدید و مقالات اصلی و جامع ارتباط دارد . بدین صورت که هرچه قدر تعداد مقالات مرتبط یا محصولات مرتبط و پربازدید بیشتر باشد , تعداد لینک لینک داخلی در مقاله نیز بیشتر است .

 

آکادمی فناوری وب را در اینستاگرام دنبال نمایید

کلی ویدیو آموزشی رایگان و پولساز برای شما آماده کرده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *