اینستاگرام, کسب و کار

کسب و کار در اینستاگرام

کسب و کار در اینستاگرام

خیلی از دوستان سوال پرسیدن که چه کسب و کارهایی را باید توی اینستاگرام انجام بدیم دراین مقاله با انواع کسب و کار در اینستاگرام توضیح خواهیم داد پس تا انتها مارا همراهی نمایید .

چند مدل کسب و کار

در اینستاگرام دو مدل کسب و کار کلی داریم که بسیار استفاده میشند و اکثر افراد از طریق اون درآمد کسب مینمایند .

1 . فروش

2 . خدمات

فروش

در اینستاگرام هر محصولی که فکرشو بکنی و مناسب باشه برای فروش میتونی بفروشی پس پیشنهاد میکنم حتما کسب و کارتو درون اینستاگرام شروع کنید و محصولاتتون و به فروش برسونید .

شاید با خودتون بگید که محصولی برای فروش ندارید البته میتونید همواره از محصولاتدیگران نیز استفاده نمایید و فروش خودتان را با همکاری در فروش انجام دهید .

خدمات

برای کسب درآمد در اینستاگرام میتوانیم از خدمات استفاده نماییم خدمات بسیار زیادی درون اینستاگرام وجود دارد که میتوانیم از آن بهره مند شویم در ادامه به چند مدل از خدمات اشاره میکنیم :

  • تبلیغات
  • فروش محصولات جانبی
  • برندسازی
  • آموزش

به طور مثال شما در اینستاگرام میتوانید بعد از بالابردن فالوورهاتون از پیج هایی که نیاز دارند افراد بیشتری با آنها آشتا بشوند برایشان تبلیغات انجام دهید و از این طریق کسب درآمد انجام دهید .

تو اینستاگرام میتونیم آموزش بزاریم و از طریق اون حتی درآمد هم کسب نماییم به طور مثال آموزش هایی که هر جایی پیدا نمیشه رو با قیمت ارزان در اختیار کاربران هدفمان قرار دهیم و آن ها هم بتوانند از آن استفاده نمایند .

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشه بتونید از طریق اون در رشد خودتون استفاده نمایید .

لطفا مارا در اینستاگرام دنبال نمایید

بهت قول میدم در زمینه کسب درآمد

بهت کمک کنم تا به استقلال مالیت برسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *