آموزش, طراحی سایت

یک خطای مهم در سایت شما رخ داده است

یک خطای مهم در سایت شما رخ داده است

یکی از ترس های بزرگ طراحان وب به وجود آمدن همچنین خطاهایی در سایتشان میباشد یکی از این خطاها با عنوان ( یک خطای مهم در سایت شما رخ داده است) نمایش داده میشوند .

به این نمایش وردپرس , صفحه مرگ سفید هم گفته میشود البته در گذشته تنها صفحه ای سفید را نمایش میداد و در حال حاضر این خطا را نمایش میدهد .

اگر با هچین صفحه ای هنگام ورود به سایتتان مواجه شدین بدانید با مشکل بزرگی روبرو شده اید البته نگران نباشید ما اینجاییم تا این مورد را با هم رفع نماییم .

علت به وجود آمدن خطا

احتمالا بعد از به وجود آمدن این اخطار به دنبال راهی هستید برای برطرف کردن آن در ابتدا اعلام میکنم که این خطا غالبا به دلایل افزونه و قالب و نسخه php رخ میدهد پس در ابتدا برخورد با مشکل دقت کنید که کدام یک از این مشکلات برای شما وجود دارد .

همانطور که در بالا اشاره کردم بعد از مواجه شدن با این خطا دقت کنید که قبل از خطا کدام یک از کارها را انجام دادید به طور مثال آیا افزونه ای را به روز رسانی کردین یا قالبی را تغییراتی درونش ایجاد کردید به نسبت هرکدام از اینها باید روشی را انتخاب نمایید برای اینکه خطا را درست نمایید .

توجه : بعد از به وجود آمدن این خطا وردپرس به صورت خودکار مشکل را به ایمیلتان ارسال میکند احتمالا توصیه ای هم برای حل این مشکل میگوید پس در ابتدا ایمیل مدیر سایت چک شود و در نهایت با هاستینگ خود ارتباط برقرار نمایید .

افزونه

برخی مواقع شما افزونه یا افزونه هایی را بروز کردین و بعد از آن با این مشکل مواجه میشوید پس پیشنهاد میکنم وارد مدیریت هاست خود شوید و اگر میدانید کدام افزونه را بروز کردین آن افزونه را تغییر نام دهید تا بازخوانی نشود و سپس سایتتان را باز کنید در صورت باز شدن سایت بدانید که مشکل از آن افزونه بوده است و در صورتی که افزونه هایی را بروز کرده اید و نمیدانید کدام یک مشکل دار هست مبتوانید پوشه پلاگین را تغییر نام دهید .

برای رفع مشکل هم افزونه هارا به آپدیت قبلی بروزرسانی نمایید .

قالب

در برخی مواقع هم امکان دارد مشکل از قلب باشد برای این کار هم همانند قبل پوشه تم را در هاستتان تغییر نام دهید و سایتتان را اجرا نمایید و در صورت بالا آمدن سایتتان قالبتان را تغییر دهید .

نسخه php

در نهایت میتوانید به کنترل پنل هاست خود مراجعه نمایید و نسخه پی اچ پی آن را به آخرین ورژن بروزرسانی نمایید .

در نهایت اگر با تمام کارهای بالا مشکل برطرف نشد باید با هاستینگ خود ارتباط برقرار کنید و آخرین نسخه بکاپ سایتتان را ریستور نمایید .

 

 

ویدیوهای آموزشی و رایگان

در اینستاگرام ما مشاهده نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *