طراحی سایت

آموزش نصب گوتنبرگ

آموزش نصب گوتنبرگ

یکی از خوبی های وردپرس این میباشد که شما میتوانید به راحتی افزونه های مورد نظر خودتان را روی آن نصب نمایید در این مقاله میخوام آموزش نصب گوتنبرگ را در اختیار شما عزیزان قرار دهم .

پس خواهشمندم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید :

افزونه چیه ؟

به ابزاری گفته میشود که با استفاده از آن یتوانیم سایت خودمان را سفارشی سازی نماییم و قابلیت های جذاب و کاربردی را برای خودمان و کاربرانمان ایجاد نماییم .

به خاطر افزونه های زیاد و جذاب و همینطور که اکثر اونها زایگان میباشد وردپرس از جذابیت فوق العاده ای برخوردار میباشد .

گوتنبرگ وردپرس چیست ؟

گوتنبرگ وردپرس یک افزونه میباشد که با استفاده از آن میتوانیم چیدمان نوشته هایمان را بهتر نماییم و به راحتی به ایجاد مقالاتمان بپردازیم .

البته این قابلیت در ورژن های اخیر وردپرس اضافه  شده است که حتما باید این افزونه را نصب نماییم تا بتوانیم از این قابلیت جذاب و کاربردی استفاده نماییم .

در صورتی که در ورژن های قدیمی وردپرس این قابلیت به خودب خود وجود داشت .

خب چجوری نصبش کنیم ؟

چندین راه برای نصب این افزونه وجود دارد :

وارد محیط پیشخوان سایت وردپرسیتان شوید و در قسمت افزونه گزینه افزودن را کلیک نمایید و سپس در کادر جستجو کلمه ( گوتنبرگ ) را تایپ نمایید و بعد از مشاهده افزونه مورد نظر کلمه نصب که کنار آن قرار دارد را بزنید و بعد از نصب آن گزینه فعال نمودن را بزنید .

خب روش دیگه ای هم برای نصب آن از طریق هاست سایتتان میباسد که بعد از دانلود گوتنبرگ از این لینک آن را در پوشه پلاگین ها قرار میدهید و در نهایت به پیشخوان سایتتان مراجه مینمایید و آن را در بخش افزونه های نصب شده فعال مینمایید .

 

 

 

 

نویسنده : ناصر ابراهیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *