دسته بندی نشده

اپلیکیشن موبایل چیست ؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

اپلیکیشن موبایل چیست ؟

اپلیکیشن موبایل چیست ؟ قطعا همه شما عزیزان به حداقل یک از اپلیکیشن های موبایل کار کردین و میدونید که اینها نرم افزار هایی هستند برای اجرا روی موبایل ها مورد استفاده قرار میگیرند .

معنی لغت نامه ای اپلیکیشن

به معنی کارافزار , نرم افزار کاربردی , برنامه کاربردی که برای کاربری در گوشی های هوشمند تلفن همراه کاربرد دارد .

اپلیکیشن : یا به عبارتی APP بیشتر با معنی نرم افزار جا افتاده است .

اگر بخواهیم واژه اپلیکیشن را به طور کلی برای شما معنا کنم باید بگوییم تمام نرم افزارهایی که به طور روزانه از آنها استفاده میکنیم به جز نرم‌افزارهای سیستم مانند سیستم عامل و یا زبان‌های برنامه نویسی، را شامل می شود.
گوشی های همراه، تبلت و آیپدها نیز همانند سیستم های کامپیوتری نرم افزارها و برنامه های متعدد و مختلفی دارند که به آنها اپلیکیشن گفته میشود که همان معنا را میدهد و به اختصار به آن App گفته می شود.

کاربرد اپ ها

امروزه اپلیکیشن ها تنوع بسیار زیادی دارند بسته به اینکه کاربر چه نیازی دارد میتواند آن را دانلود و از آن استفاده کند و با آن نیاز خود را پاسخ دهد.در نظر داشته باشیم که صرفا محدود به موبایل ­ها و تبلت­ ها نمیشوند. برای مثال اپلیکیشن هایی برای لوازم منزل مانند یخچال و لباس­شوئی و ظرف­شوئی و … بصورت خاص خود طراحی شده است.یا اپلیکیشن هایی برای کنترل رفت آمدهای منزل و دفتر کار، یا تنظیم خودکار نور و دمای محیط طراحی شده اند. مثال جالب دیگر طراحی اپلیکیشنی توسط شرکت اپل است ، تحت عنوان iBaby که در بالای تخت نوزاد نصب شده و حرکات کودک را تحت نظر می­گیرد؛ با بیدار شدن او به مادر اطلاع می­دهد و بنابر تشخیص و تنظیم آن ،میتواند موسیقی پخش ­کند و یا امکان صحبت والدین با فرزند را بوجود آورد.

برای دانلود اپ های مورد نیازتان میتوانید به اپ استور مراجعه نمایید .

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

اپلیکیشن اختصاصی خودتو داشته باش

کسب درآمد کن

 

 

 

نویسنده : ناصر ابراهیمی[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *