آموزش

ابزار یافتن کلمات کلیدی

ابزار یافتن کلمات کلیدی

در حال حاضر همه ما کمابیش می دانیم که عنصر کلمه کلیدی کمک شایانی به موقعیت مقاله می کند. به همین دلیل برای هر مقاله خود به دنبال بهترین کلمه کلیدی می گردیم. آیا به دنبال بهترین ابزار یافتن کلمات کلیدی در وبسایت وردپرسی خود هستید؟ به کار بردن کلمه کلیدی برای رشد ترافیک سایت شما حیاتی است. این کار به شما کمک می کند یک محتوای عالی بنویسید تا ترافیک جستجوی طبیعی در سایت شما افزایش یابد. چالشی که به وجود می آید این است که جستجوی کلمات کلیدی در وردپرس می تواند دشوار باشد خصوصا اگر تقریبا در زمینه ی سئو (بهینه سازی موتور جستجو) تازه کار هستید.

ابزار تحقیقی سئو چیست؟

ابزار تحقیقی سئو به شما کمک می کند تا ایده های مربوط به عنوان را که مردم در موتورهای جستجویی همچون گوگل به دنبال آن ها هستند, بیابید. این کار کمک می کند تا ایده های مربوط به محتوا را که مشتریان شما به دنبال آن ها هستید دریابید. شما می توانید برای استراتژی محتوای خود برنامه ریزی کنید تا آن عناوین را در پست های بلاگ و صفحات فرود خود پوشش دهید.

بهترین ابزارها برای یافتن کلمات کلیدی

ابزار تحقیق کلمه ی کلیدی همچنین به شما کمک می کند تا در زمانی که رقبای شما در رتبه ی بالا قرار دارند, کلمات کلیدی را از حالت قفل درآورید. سپس می توانید محتوای خود را با توجه به آن کلمات کلیدی هدف ارتقا دهید و ترافیک آن ها را بدزدید و از آن خود کنید. حال به کمک هم به بررسی بهترین ابزارها برای یافتن کلمات کلیدی می پردازیم.

1- SEMrush

SEMrush یک پک کامل سئو است که دارای تمام ابزارهای مورد نیاز شما برای جستجوی کلمات کلیدی است. با استفاده از ابزار Keyword Overview می توانید یک کلمه کلیدی را تایپ کنید و یک تصویر کامل از تمام چیزهایی که نیاز دارید بدانید, دریافت کنید.

2- Answer ThePublic

یک دیگر از بهترین ابزارها برای یافتن کلمات کلیدی, Answer ThePublic است که کمی متفاوت تر از اکثر ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی در وردپرس عمل می کند و نتایج را در یک فرمت بصری زیبا به نمایش می گذارد.

3- Ubersuggest

Ubersuggest یک ابزار رایگان از Neil patel است که حجم داده های جستجو و کلمات کلیدی پیشنهادی را نشان می دهد. این ابزار همچنین به شما می گوید کلمه کلیدی مورد نظر برای اینکه رتبه بیاورد,  تا چه حد دشوار است و موارد دیگری را نیز نمایش می دهد.

4- Ahrefs

Ahrefs از بهترین ابزار ها برای یافتن کلمات کلیدی است که امکاناتی مشابه با SEMrush را ارائه می دهد و یک جایگزین عالی برای جستجوی کلمات کلیدی است. با استفاده از Ahrefs می توانید تنها با تایپ کردن یک کلمه کلیدی در کادر جستجو به ایده های مربوط به کلمه ی کلیدی دست یابید.

5- Google Keyword Planner

Google Keyword Planner حقیقتا به جهت استفاده ی تبلیغ کندگانی که می خواهند در گوگل تبلیغات انجام دهند طراحی شده است. با این حال همچنان یک ابزار مفید برای سئو محسوب می شود و رایگان است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *