آموزش

چند افزونه در سایت

چند افزونه در سایت

اغلب کاربران از ما می پرسند که باید چند افزونه در سایت خود نصب کنند؟ یا به عبارتی نصب استاندارد افزونه در وردپرس چقدر است؟ افزونه های وردپرس حکم اپلیکیشن در موبایل, برای وبسایت شما را دارند. این افزونه ها به شما کمک می کنند تا ویژگی ها و امکاناتی همچون ساخت فروشگاه آنلاین, افزودن فرم تماس, بهینه سازی, حفط امنیت و … را در سایت خود ایجاد کنید. افزونه ها نیز همچون وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده اند. کدهای PHP بر روی هاست وبسایت راه اندازی می شوند و از منابع آن استفاده می کنند. به همین جهت است که باید یک کمپانی خوب هاست وردپرس را انتخاب کنید تا یه شما ابزاری آسان برای مدیریت آن منابع را رائه دهد و به صورت موثر وبسایت شما را راه اندازی کند.

چرا افزونه ها برای وبسایت های وردپرسی ضروری اند؟

اگرچه وردپرس خود یک سایت قوی را فراهم می کند اما در اصل این افزونه ها هستند که سبب شده اند وردپرس به محبوب ترین سازنده ی وبسایت در جهان تبدیل شود. تعداد افزونه های موجود وردپرس در طول سال ها رشد چشم گیری داشته است. علاوه بر افزونه های رایگان, هزاران افزونه وردپرس به واسطه ی کمپانی ها و توسعه دهندگان شخص ثالث به فروش می رسد. که هر کدام ویژگی های خاص خود را داشته و امکانات بیشتری را از آن کاربران خود می کنند.

افزون های وردپرس چگونه بر سرعت و عملکرد وبسایت اثر می گذارند

انواع بسیار متفاوتی از افزونه های وردپرس وجود دارند و هر کدام عملکرد وبسایت شما را به شکل متفاوتی تحت تاثیر قرار می دهند. برخی از افزونه ها هستند که به طور عمده بخشی از سایت را که مستقیما در دید کاربر قرار دارد, تحت تاثیر قرار می دهند. برای مثال افزونه های ساخت صفحه, فرم های تماس, گالری, اسلایدرها و…

ایجاد درخاست های اضافی HTTP

برخی از افزونه ها (عمدتا افزونه هایی که در ارتباط مستقیم با کاربر هستند) ممکن است برای اینکه خوب عمل کنند به طراحی سفارشی یا اسکریپ نیاز داشته باشند. به این جهت فایل های JS و CSS اضافی ایجاد می کند. بار گذاری این فایل ها ممکن است به ایجاد در خواست های اضافی HTTP که بارگذاری صفحه ی شما را کند می کند, منجر شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *